Satser på serviceaftaler og montering med ny ansættelse
Postkasseanlægsleverandøren Renz starter en helt ny serviceafdeling, der skal gøre virksomheden til totalleverandør, give mulighed for serviceaftaler og skabe tættere kontakt til kunder og projekter. Serviceafdelingen får en ny mand ved roret.
Leverandøren af elektroniske pakke- og postanlæg til den danske boligsektor, Renz, har netop ansat Lars Damm Nørgaard i en nyoprettet stilling som projekt- og servicekoordinator. Det sker som led i at fokusere på service og udvide forretningsområdet til blandt andet også at gælde serviceaftaler og monteringsløsninger.
“Vi er utroligt glade for at få Lars om bord. Han er den rette til at udvikle vores nye serviceafdeling, så vi nu kan levere en totalløsning på vores produkter til vores kunder. Fra de første arkitekttegninger til monteringen og vedligeholdelse af de elektroniske anlæg”, siger Kenneth Steinmetz, der er direktør i Renz.
Lars Damm Nørgaard kommer med 17 års ledererfaring fra Bolind A/S, der er en indkøbsforening for den almennyttige boligsektor. Han glæder sig også over de nye udfordringer og potentialet i en helt ny stilling.
“Jeg er meget begejstret for at starte i en nyoprettet stilling, som jeg selv kan være med til at sætte mit præg på. Nu glæder jeg mig til at komme rundt i huset og ud til kunder og samarbejdspartnere”, udtaler Lars Damm Nørgaard.
Fokus på service
Den nyudklækkede projekt- og servicekoordinator fortæller, at hans første opgave bliver at skabe nye arbejdsgange for projektopfølgning, service og montering. Noget han mener, der kommer både nye og gamle kunder til gode:
“Det bliver nemmere at være kunde hos Renz. Kunden får nemlig mulighed for at spare tid og bekymring på vedligehold, etablering og montering”.
Læs også: Ny pakkeboks skaber utallige muligheder for kaffeshop
Han fortæller, at serviceaftaler kommer til at inkludere et årligt servicetjek af anlæggene, så de altid spiller og står knivskarpt. Og så håber han, virksomheden får lov at stå for monteringen af de elektroniske postanlæg.
“Vi vil gerne have lov at stå for monteringen af vores elektroniske anlæg, for vi kender dem jo. Når vi melder vores egen ekspert på banen, sidder den i skabet første gang, og det giver altså et stort effektivitetspotentiale, fordi kunderne slipper for en tredjepart og de udfordringer, som det kan medføre”, siger Lars Damm Nørgaard, der nu har haft sine første måneder hos Renz.
Renz vil tilbyde landsdækkende serviceaftaler, som særligt boligforeninger og boligadministratorer vil have gavn af. Virksomheden har oplevet en stigning i interessen for pakkepostanlæg i takt med, at vi sender færre breve og langt flere pakker.
- PiB