Sælger du til virksomheder eller B2C-kunder, og overvejer du at udvide dit salg til flere onlinekanaler?
Så er du ikke den eneste – og timingen kunne ikke være bedre!
COVID-19 har på mange måder vendt op og ned på den dagligdag, vi kender, men når det kommer til onlinehandel, har krisen kun forstærket den stigende tendens til at købe online.
Tal fra FDHI viser, at 52 % af danskerne har handlet mere online på grund af COVID-19-krisen, og at 15 % forventer at skrue op for deres handel på nettet, efter krisen er aftaget.
Det er især detailvirksomheder, som sælger produkter inden for tøj, sko, bolig, have og fødevarer, som har oplevet en stigning i onlinehandlen fra 2019 til samme periode i 2020.
Hvad betyder det for din forretning?
Når du udvider dine salgskanaler til online markedspladser og webshops, øger du ikke blot din omsætning – du fremtidssikrer din forretning og gør den mere skalerbar.
Hvad enten du sælger direkte til B2C-kunder eller til B2B-kunder, kan TrueCommerce hjælpe dig i gang med at sælge mere online. Læs mere her!