18.03.2021  |  IT

Overvejer du EDI i din forretning?

Indhold fra partner Hvad er dette?

Er du blevet bedt om at udveksle EDI af en af dine kunder i detailbranchen? Bruger I for meget tid på at indtaste data fra ordrer og fakturaer manuelt i jeres systemer?

Ovenstående er de to primære årsager til, at virksomheder vælger at implementere EDI og automatisere deres processer.

Hvis du kan nikke genkendende til noget af det her, så kontakt os i dag for en uforpligtende snak.

Hvad er EDI?

Elektronisk dokumentudveksling (EDI) er til virksomheder, som ønsker at udveksle elektroniske ordrer, fakturaer og andre forretningsdokumenter med deres leverandører og / eller kunder.

Med EDI slipper man dermed for papirdokumenter og PDF'er, og man undgår alle tidskrævende manuelle arbejdsgange, såsom indtastning af data fra papir eller PDF i sit ERP-system.

EDI anvendes i de fleste brancher, og det er særligt relevant for større detailvirksomheder, der ønsker at modtage deres leverandørfakturaer elektronisk, eller for grossister og producenter, som ønsker at kunne modtage elektroniske ordrer.

Også i det offentlige, eksempelvis regionerne, som har tusindvis af leverandører, er EDI et krav - og man følger nogle helt bestemte branchegodkendte EDI-formater, som dikteres af EU.

Du kan læse mere i whitepaperet ”fem gode grunde til at vælge EDI” og dykke mere ned i TrueCommerces EDI-løsninger her.

Tilmeld dig vores gratis webinar: Introduktion til EDI & TrueCommerce Managed Service.
Webinaret giver dig en gennemgang af, hvad EDI er, hvordan det fungerer, og hvad du skal være opmærksom på, når du skal vælge leverandør.
Klik her for at tilmelde dig.

Mere fra TrueCommerce Denmark ApS

TrueCommerce Denmark ApS

www.truecommerce.com/dk

TrueCommerce hjælper virksomheder i alle brancher med at opnå en effektiv og automatiseret samhandel med kunder og leverandører, herunder en elektronisk udveksling af ordrer, fakturaer og andre vigtige forretningsdokumenter (EDI) – med integration direkte til dit ERP-system. TrueCommerce sparer dig for manuel indtastning af ordrer og / eller fakturaer, så du…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere