NH Handling mander op på service af internt transportmateriel

NH Handling udvider produktprogrammet og mander op på personalet for at kunne tilbyde kunderne endnu bedre rådgivning og service, specielt inden for det elektrificerede udstyr.

Hos NH Handling har man etableret et serviceteam, så man nu også kan tilbyde service på alle maskiner samt alle gængse mærker inden for internt transportmateriel, fx de lovpligtige serviceeftersyn. Foto: NH Handling .

07.02.2022

SCM.dk

NH Handling, der er én af de ledende spillere inden for de små og mindre stablere og pallevogne, oplever øget interesse for specielt de selvkørende elektriske pallevogne, stablere og trucks. Dette har medvirket til en udvidelse af produktporteføljen og oprustning af medarbejderstaben til nu også at omfatte serviceteam. 

"Hos NH har vi de senere år bevæget os mere og mere ind i en udvidelse af vores produktprogram. Således har vi i dag et meget stort og bredt sortiment inden for elektriske produkter. Lige fra små elektriske, selvkørende pallevogne til stablere, reachtrucks og op til elektriske gaffeltrucks, med en løftekapacitet på op til fem tons. Vi har en masse nye produkter, vi har salgsfolk ude til rådgivning, og vi oplever en større og større efterspørgsel efter rådgivning", fortæller salgschef hos NH Handling, John Rahbek.  

Læs også: LEMAN fortsætter udvidelse og åbner fem afdelinger i Kina

Hos NH Handling fra Viborg har man etableret et serviceteam, så man nu også kan tilbyde service på alle maskiner samt alle gængse mærker inden for internt transportmateriel, fx de lovpligtige serviceeftersyn.  

”Service- og vedligehold er en vigtig del, derfor har vi også udvidet med eget service-team. Uanset om kunden har behov for strakshjælp ved nedbrud og faste planlagte serviceintervaller, eller blot det årlige lovpligtige serviceeftersyn, kan vi levere skræddersyede serviceaftaler”, forklarer John Rahbek.  

NH Handling bygger på 50 års erfaring, og serviceteamet har mange års erfaring med service på en bred vifte af produkter til intern transport.  

Barren skal sættes rigtigt 

Hos NH vil man gerne ind og være med allerede i beslutningsfasen, lige fra at kunden begynder at planlægge sit lager til de modtager deres produkter og til at overholde de lovpligtige eftersyn.  

”Indretning af et lager i dag er ikke bare noget, man lige gør. Der er en masse betragtninger, man med fordel kan gøre sig, så man ikke skyder over målet og får lavet en investering, man slet ikke har behov for. Man kan optimere sin lagerindretning. Ved fx at sænke barren 10 cm på reolhøjden kan det være billigere og mere optimalt at indrette efter stableren eller trucken. Derved kan du undgå at købe en stabler, der kan en masse, som du ikke har brug for”, uddyber John Rahbek.  

- KCP

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation

Sponseret

Sådan bliver din SMV resilient i 2025

DACHSER Intelligent Logistics

Sponseret

Fremtidens terminal har 470 scannere

Relateret indhold

22.11.2024SCM.dk

Nordiske virksomheder har 23 milliarder euro bundet i overflødige lagre

21.11.2024SCM.dk

På vej mod mest profitable år siden covid-krisen

20.11.2024SCM.dk

26 millioner skal hjælpe endnu flere virksomheder med grøn omstilling

19.11.2024GS1 Denmark

Sponseret

Webinar: Få styr på dine emballagedata med GS1Trade Packaging

18.11.2024SCM.dk

Fik du sagt "godt nytår" til din kvindelige kollega i går?

18.11.2024Slimstock Nordic

Sponseret

Daarbak Redoffice valgte Slimstock Nordic som partner inden for Supply Chain

15.11.2024SCM.dk

Hos stor virksomhed er kødtunge tallerkener fortid

14.11.2024GS1 Denmark

Sponseret

Danish Crown: Sådan løser vi den komplekse opgave med emballagedata

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle
DTU Learn for Life
Efteruddannelse
Supply Chain Management (SCM)

Få kompetencer til at designe og lede effektive produktions- og forsyningskæder, også kaldet supply chains, som er en forudsætning for virksomhedens konkurrenceevne.

Dato

31.10.2024

Tid

09:00

Sted

Lautrupvang 15. 2750 Ballerup

Bureau Veritas
Kursus
CSRD-rapportering

EU’s Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) er en game changer for bæredygtighedsrapportering, da det blandt andet fastsætter ensartede metoder og måleenheder for virksomheders rapportering af miljømæssige, sociale og ledelsesmæssige aspekter (ESG).

Dato

07.11.2024

Sted

Oldenborggade 25-31, 7000 Fredericia

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation
Konference
Sådan bliver din SMV resilient i 2025

Deltag i denne konference og få indsigt i de udfordringer og muligheder, der bliver vilkårene for danske SMV’er som din i 2025.

Dato

28.11.2024

Tid

09:00

Sted

Aarhus

Bureau Veritas
Webinar
Webinar: Miljømærkninger

I dag findes der et væld af miljømærker, men hvad er deres egentlige værdi, og hvordan vælger man det rette miljømærke for sin virksomhed? Dette webinar vil tage udgangspunkt i ESG-principperne (Environmental, Social, Governance) og undersøge, hvordan miljømærker kan bidrage til at dokumentere jeres indsats på disse tre områder.

Dato

28.11.2024

Tid

10:00

Sted

Online

Bureau Veritas
Webinar
Webinar: ISO 27001 & ISO 27701 certificering

Lær om fordelene ved en ISO 27001 certificering

Dato

29.11.2024

Tid

10:30

Sted

Online

Bureau Veritas
Webinar
Webinar: Learn about AQAP2110 Standards and their requirements

Did you know that suppliers of products and services to the NATO Member Countries Defence Acquisition and Logistics Organizations often must meet relevant NATO quality standards outlined in the AQAP - Allied Quality Assurance Publications?

Dato

11.12.2024

Tid

13:00

Sted

Online