NH Handling mander op på service af internt transportmateriel

NH Handling udvider produktprogrammet og mander op på personalet for at kunne tilbyde kunderne endnu bedre rådgivning og service, specielt inden for det elektrificerede udstyr.

Hos NH Handling har man etableret et serviceteam, så man nu også kan tilbyde service på alle maskiner samt alle gængse mærker inden for internt transportmateriel, fx de lovpligtige serviceeftersyn. Foto: NH Handling .

07.02.2022

SCM.dk

NH Handling, der er én af de ledende spillere inden for de små og mindre stablere og pallevogne, oplever øget interesse for specielt de selvkørende elektriske pallevogne, stablere og trucks. Dette har medvirket til en udvidelse af produktporteføljen og oprustning af medarbejderstaben til nu også at omfatte serviceteam. 

"Hos NH har vi de senere år bevæget os mere og mere ind i en udvidelse af vores produktprogram. Således har vi i dag et meget stort og bredt sortiment inden for elektriske produkter. Lige fra små elektriske, selvkørende pallevogne til stablere, reachtrucks og op til elektriske gaffeltrucks, med en løftekapacitet på op til fem tons. Vi har en masse nye produkter, vi har salgsfolk ude til rådgivning, og vi oplever en større og større efterspørgsel efter rådgivning", fortæller salgschef hos NH Handling, John Rahbek.  

Læs også: LEMAN fortsætter udvidelse og åbner fem afdelinger i Kina

Hos NH Handling fra Viborg har man etableret et serviceteam, så man nu også kan tilbyde service på alle maskiner samt alle gængse mærker inden for internt transportmateriel, fx de lovpligtige serviceeftersyn.  

”Service- og vedligehold er en vigtig del, derfor har vi også udvidet med eget service-team. Uanset om kunden har behov for strakshjælp ved nedbrud og faste planlagte serviceintervaller, eller blot det årlige lovpligtige serviceeftersyn, kan vi levere skræddersyede serviceaftaler”, forklarer John Rahbek.  

NH Handling bygger på 50 års erfaring, og serviceteamet har mange års erfaring med service på en bred vifte af produkter til intern transport.  

Barren skal sættes rigtigt 

Hos NH vil man gerne ind og være med allerede i beslutningsfasen, lige fra at kunden begynder at planlægge sit lager til de modtager deres produkter og til at overholde de lovpligtige eftersyn.  

”Indretning af et lager i dag er ikke bare noget, man lige gør. Der er en masse betragtninger, man med fordel kan gøre sig, så man ikke skyder over målet og får lavet en investering, man slet ikke har behov for. Man kan optimere sin lagerindretning. Ved fx at sænke barren 10 cm på reolhøjden kan det være billigere og mere optimalt at indrette efter stableren eller trucken. Derved kan du undgå at købe en stabler, der kan en masse, som du ikke har brug for”, uddyber John Rahbek.  

- KCP

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation

Sponseret

Vækst kræver robusthed

Relateret indhold

18.04.2024SCM.dk

Fremtidens plastproduktion skal udvikles af CO2

18.04.2024SCM.dk

Logistikaktør går sikkerheden efter i sømmene

14.04.2024Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

10.04.2024SCM.dk

Et væld af nye emballageformer står på spring i Danmark

09.04.2024Industriens Fond

Sponseret

Kan vi klare os uden Kina?

05.04.2024Global AGV

Sponseret

5 fordele ved at skalere din produktion med AGV

03.04.2024WITRON Group

Sponseret

20 years of successful partnership

02.04.2024SCM.dk

Cybersikkerhed giver nye karriereveje for unge

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle