08.10.2020 | Lager & distribution
Kardex introducerer Display LED Navigator
Indhold fra partner Hvad er dette?
En ny positionsliste til smartere og enklere ordrepluk
I kølvandet på covid-19, som har ført til ændret købsadfærd og øget e-handel, introducerer Kardex Remstar en ny funktionalitet på sine liftautomater, der forbedrer ordreplukningseffektiviteten for distributører og e-handelsleverandører, der har brug for stadig hurtigere ordrebehandling.
At finde og vælge de rigtige produkter på lageret har aldrig været vigtigere. Ved hjælp af LED-teknologi gør LED-Navigator ordrevalg lettere og hurtigere for Kardex nye og eksisterende kunder. Som markedsleder inden for lagerautomater har en vigtig del af Kardex succes været at kombinere hastigheden på lagerløsninger med de nyeste innovationer inden for lagersystemer. Display LED Navigator er en vigtig opgradering, der giver meget hurtigere og mere præcis ordreplukning.
” Vores forskning har vist, at nøjagtig og hurtig ordreplukning er lige så vigtig for vores globale kunder som brugervenlighed. Vi har udviklet en løsning til ordreplukning, der overgår alt på markedet i dag ved at fokusere på behovene hos en virksomhed og de enkelte operatører. LED-Navigator er designet til at forenkle samarbejde mellem mennesker og maskiner ved hjælp af avancerede farve-, lys- og tekstindikatorer. Det forbedrer plukningseffektivitet, plukningsnøjagtighed og pålidelighed i processen.” Volker Jungbluth, Head of Corporate Technology, Kardex AG
Presset på distributører og grossistvirksomheder øges eksponentielt, og den traditionelle forretning er under pres. En global virksomhed som Kardex har årtiers ekspertise bag sig med at forstå markedstendenser, så det er ikke overraskende, at virksomheden udvikler løsninger, der gør det muligt for sine kunder at forblive konkurrencedygtige på et marked i forandring. Et firma kan ikke længere kun stole på ordreplukkere, der går langs endeløse hylderækker for at afhente, pakke, sende og levere manuelt og samtidig imødekomme kundens skiftende forventninger.
Sådan fungerer Display LED Navigator
Liftautomaterne fra Kardex har nu et nyt LED-panel med statuslinje og nedtælling, som indikerer, hvornår det er tid til at plukke. Dette giver operatøren mulighed for at plukke på det rigtige tidspunkt. En farvenavigator giver operatøren intuitiv vejledning. Med sin flerfarvede skærm understøtter LED-Navigator forskellige plukkestrategier. Der er en sprogtilpasningsfunktion til flersproget kommunikation, herunder kinesisk, japansk og koreansk. En af de største fordele, som Kardex kunder har oplevet, har været endnu bedre plukningsnøjagtighed. Ved at vise ordreoplysninger såsom varenummer, beskrivelse, dimensioner, placering og mængde oplever kunderne ikke længere nogen plukfejl. Pålidelig navigation og en visuel bekræftelse til operatøren bidrager yderligere til korrekte plukprocesser.
Læs mere om Display LED-Navigator.
Om Kardex Remstar
Kardex Remstar er en global virksomhed, der udvikler, producerer og vedligeholder dynamiske lager- og plukkesystemer. Virksomheden er en førende leverandør af lagerautomater, software til ordreplukning og livscyklustjenester. Kunder i alle brancher bruger løsninger fra Kardex Remstar til at organisere deres intralogistiske processer på en enklere og mere gennemsigtig måde og spare plads og reducere procesomkostningerne. Kardex Remstars kunder kommer fra en bred vifte af industrier, såsom bilindustrien, elektronik, kemi / medicinalvarer, detailhandel, maskinteknik og sundhedspleje. Kardex Remstar har to produktionsfaciliteter i Tyskland (Bellheim og Neuburg). Virksomheden har omkring 140.000 installationer over hele verden. Med et omfattende salgs- og videresalgsnetværk opererer Kardex Remstar i over 30 lande og beskæftiger cirka 1.200 mennesker over hele verden.
Pressekontakt
Elin Kristiansen
Kardex Remstar
elin.kristiansen@kardex.com
E-handel

Med24: en fortsat stærk vækstrejse og øget automatisering
Med24, den Jyske e-forhandler inden for skønhed og sundhed, fortsætter sin succesrige rejse i Skandinavien. Antallet af ordrer er steget med 30% det seneste år og sortimentet består nu af over 25.000 varer.
Indhold fra partner
Lager & distribution

SkalHuset automatiserer sit nye lager med AutoStore-løsning fra Kardex
For at det skal lykkes at fastholde korte leveringstider, når antallet af ordrer stiger, stilles der høje krav til optimerede plukke-, konsoliderings- og pakkeprocesser. Derfor effektiviserer SkalHuset nu sit nye lager med en moderne, fleksibel og skræddersyet AutoStore-løsning fra Kardex.
Indhold fra partner
Planlægning

Case: Efficient Order Consolidation - Automated order consolidation
How we took our customer from task to solution Headquartered in Germany, Hella Distribution GmbH, supplies customers worldwide with automotive parts and accessories for original equipment as well as for the aftermarket sector. To guarantee fast and accurate daily deliveries, extend warehouse capacity, and create an efficient and ergonomic order consolidation process, they opted for an automated Kardex solution.
Indhold fra partner
Branchenyt

Kardex bliver medlem af Odense Robotics
Kardex er blevet medlem i Odense Robotics - Danmarks nationale robot- og droneklynge. Klyngens vision er at gøre Danmark til en endnu større og bedre robotnation igennem at fremme innovation og være katalysator for bæredygtig udvikling.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

3 Strategies to Recession-Proof Your Warehouse in 2023
Economic turmoil, recessions, and stock market crashes are a fact of life in the modern world. These days more people are planning for when a recession hits more than if a recession is going to hit. Others say it already has hit. Amidst economic uncertainty it’s best to be prepared before things take a turn for the worst. This is even more important for warehouses and distribution centers that are already stretched thin by global supply chain disruptions.
Indhold fra partner
Branchenyt

Kardex rekrutterer ny Direktør for «New Business» i Norden
Kardex rekrutterer Jørgen Flemming Ladefoged som ny Direktør for «New Business» i Norden, og styrker dermed det nordiske team, hvilket generelt understøtter virksomhedens ønske om fortsat vækst i regionen.
Indhold fra partner