Få automatiseret dine forretningsprocesser med EDI til SAP

Med en EDI-integration til dit SAP-system kan du få automatiseret den elektroniske dokumentudveksling mellem din virksomhed og dine samhandelspartnere.

EDI Integration for SAP.

Virksomheder, der leverer store varemængder til deres kunder – f.eks. grossist- og produktionsvirksomheder – er afhængige af, at modtagelsen, håndteringen og udvekslingen af forretningskristiske dokumenter, såsom ordrer, foregår effektivt. 

Med en EDI-integration til SAP bliver din virksomhed koblet op til jeres samhandelspartnere (leverandører og/eller kunder), så I kan foretage en hurtig og korrekt udveksling af jeres forretningsdokumenter – herunder bl.a. ordrer, ordrebekræftelser og fakturaer.

Dette giver jer en række fordele, såsom mere tid til kerneforretningen, fordi I ikke længere har de tidskrævende manuelle processer. Samtidig giver en hurtig og korrekt dokumentudveksling en forbedring af kundetilfredsheden og bidrager til at øge salget. 

Vil du gerne vide mere om EDI til SAP, og hvordan du kan tage forretningen til det næste niveau? Så kan du hente whitepaperet om EDI-integration til SAP her

Whitepaperet er på engelsk.

Vil du gerne modtage seneste nyt inden for elektronisk samhandel?
Tilmeld dig nyheder fra TrueCommerce

Mere fra...

25.04.2024TrueCommerce

Sponseret

E-fakturering i Japan

24.04.2024TrueCommerce

Sponseret

WEBINAR: E-fakturering i Tyskland

23.04.2024TrueCommerce

Sponseret

Webinar: PEPPOL

02.04.2024TrueCommerce

Sponseret

Nyt om elektronisk fakturering i Belgien

27.03.2024TrueCommerce

Sponseret

Stay Compliant: E-invoicing Updates (April)

26.03.2024TrueCommerce

Sponseret

Elektronisk fakturering i Tyskland