Få automatiseret dine forretningsprocesser med EDI til SAP
Med en EDI-integration til dit SAP-system kan du få automatiseret den elektroniske dokumentudveksling mellem din virksomhed og dine samhandelspartnere.
Virksomheder, der leverer store varemængder til deres kunder – f.eks. grossist- og produktionsvirksomheder – er afhængige af, at modtagelsen, håndteringen og udvekslingen af forretningskristiske dokumenter, såsom ordrer, foregår effektivt.
Med en EDI-integration til SAP bliver din virksomhed koblet op til jeres samhandelspartnere (leverandører og/eller kunder), så I kan foretage en hurtig og korrekt udveksling af jeres forretningsdokumenter – herunder bl.a. ordrer, ordrebekræftelser og fakturaer.
Dette giver jer en række fordele, såsom mere tid til kerneforretningen, fordi I ikke længere har de tidskrævende manuelle processer. Samtidig giver en hurtig og korrekt dokumentudveksling en forbedring af kundetilfredsheden og bidrager til at øge salget.
Vil du gerne vide mere om EDI til SAP, og hvordan du kan tage forretningen til det næste niveau? Så kan du hente whitepaperet om EDI-integration til SAP her.
Whitepaperet er på engelsk.
Vil du gerne modtage seneste nyt inden for elektronisk samhandel?
Tilmeld dig nyheder fra TrueCommerce