DS Smith fusionerer sine forretnings-områder
DS Smith samler fra 2015 tre forretningsområder. Det skal give kunderne en bedre service og et større produktudbud.
Danmarks største emballagevirksomhed DS Smith fusionerer fra marts 2015 sine danske aktiviteter, skriver packmarkedet.dk. Aktiviteterne har hidtil været fordelt på forskellige forretningsområder med forskellige specialer.
De tre forretningsområder bølgepap, display-løsninger og emballagetilbehør bliver således slået sammen. Årsagen til dette er, at DS Smith ønsker at styrke virksomhedens salgsorganisation, hvilket skal give kunderne en bedre service og et større produktudbud.
Læs også: Emballagebranchen arbejder med bæredygtigheden
På tværs af vores virksomhed har vi store udviklingsmæssige, produktionsmæssige og salgsfaglige ressourcer til rådighed i form af vores kompetente medarbejdere, og det vil vi gerne udnytte i højere grad til at give vores kunder en endnu bedre service. Derfor giver det rigtig god mening, at vi nu fusionerer vores tre forretningsområder til ét DS Smith, siger Thomas Kure Jakobsen, administrerende direktør i DS Smith, til packmarkedet.dk.
I praksis får man som kunde fremover direkte adgang til hele DS Smiths produkt- og serviceudbud og det gælder, uanset om man er en lille, mellemstor eller stor virksomhed.
-KLZ