Dit optimerede lager skal opmærkes. Lær hvordan.
Vi er ved vejs ende. Sidste blogindlæg i serien, Et konkurrencedygtigt lager, er nu live. Det betyder, at du nu er kommet til opmærkningen af dit lager.
Din tilgang til opmærkning af lageret.
Vi er nu nået til tredje og sidste episode i blog serien: Et konkurrencedygtigt lager. Derfor er tiden inde til, at vi forholder os til opmærkningen af dit lager.
Har du endnu ikke læst 1. episode ”Har dit lager brug for procesoptimering?” eller 2. episode ”Tid til at få struktur på lageret?”, så kan du med fordel tage et hurtigt skim af dem først. Ellers kan denne episode godt blive lidt (for) nørdet.
Men bare rolig. Vi har også sørget for at gøre dette blogindlæg smagfuldt, simpelt og lækkert. Med dette blogindlæg får du helt styr på, hvad opmærkning og lagerstyring har med hinanden at gøre, hvilken tilgang til opmærkning du skal tage, samt 7 lagerstyringsfordele som opmærkningen gør muligt.
Lad os sige det sådan her.
Hvis du og dine medarbejdere ikke benyttede opmærkning på lageret, skal I manuelt huske det hele – både varernes adresser, varernes placering, lagerbeholdning, og vi kunne fortsætte. Med Apports lagerstyringssystem er det ikke længere en sag hverken at huske, hvor varerne står, ikke står, hvilken plukrute, der er mest optimal, og igen kunne vi fortsætte.
Så er du klar på at lære om dine opmærkningsværktøjer og udbytte?
Så synes vi, at du skal tjekke tredje og sidste episode ud. Klik blot her: Dit optimerede lager skal opmærkes. Lær hvordan.
PS: Lagerstyring er fedt. Med et lagerstyringssystem får du nemlig overblik og struktur på lageret. Det giver både mere effektive lagermedarbejdere og gladere kunder.