Digital skiltning giver mere tid til kunderne hos 3

Medarbejderne i teleselskabet 3’s butikker behøver ikke bekymre sig om at opdatere produktinformationer eller priser, da alle butikkerne har installeret elektroniske prisskilte fra it-virksomheden Delfi Technologies.

Kunderne hos 3 er i dag flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Mange af kunderne lægger også vejen forbi 3’s fysiske butikker, hvor de bliver mødt af et stilrent univers med inspirerende oplevelser. Her kan de samtidig finde et stort udvalg af mobiltelefoner, tilbehør og lækre gadgets og livstilsprodukter til skarpe priser.

Priserne i butikkerne bliver automatisk opdateret ved hjælp af elektroniske prisskilte, som Delfi Technologies har leveret til 3’s butikker. Herigennem kan 3 sikre den nødvendige, klare skiltning med essentielle produktinformationer og tydelige priser, som i sidste ende er med til at hjælpe kunderne og forbedre oplevelsen.

Mere tid til service og rådgivning

Ny information om produkter såvel som nye kampagner sendes automatisk ud til de elektroniske prisskilte. På den måde kan medarbejderne i stedet koncentrere sig om kunderne og det at skabe gode oplevelser i form af den rette service og rådgivning.
 

Læs også: Blue City sætter skub i den bæredygtige fremtid


- Samarbejdet med Delfi og de elektroniske prisskilte indgår som et centralt element i vores strategi for at sikre gode kundeoplevelser i butikkerne. Den elektroniske skiltning er et vigtigt værktøj, der gør det muligt for medarbejderne at fokusere på kunderne og gøre det, de er bedst til - nemlig at yde førsteklasses service og rådgivning, siger Lasse Schneider, der er Head of Retail hos 3.

Se Delfis løsninger

Delfi Technologies har lavet en virtuel butiksudgave af 3Butikken på Strøget, Vimmelskaftet 47 i København.

Her kan man selv bevæge sig rundt og opleve forskellige digitale løsninger fra Delfi Technologies gennem en 360 graders digital rundvisning. Her er det også muligt at finde mere information om Breece-løsningen med elektroniske prisskilte, som bliver anvendt i 3’s butikker.
 

Se den virtuelle butik her


Om 3

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G, 4G+ og 5G mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 72 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, Hong Kong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk.

Mere fra...

08.03.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Unilite optimerer lager- og ordreprocesser med Delfi Technologies’ håndterminalløsning

06.03.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Lokalt apotek styrker kundekontakten gennem digitale prisskilte

04.03.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Dansk Flise Lager opgraderer butikkerne med digitale prisskilte

29.02.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Skjern Maskinforretning: Butikslokale moderniseres med digitale prisskilte og Kramps Retail løsning

27.02.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Hurtig og præcis lageroptælling med mobile PDA’er hos Beck & Jørgensen

23.02.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Logistik i Grønland: Central styring sikrer effektivitet hos Pisiffik