Dansk virksomhed lancerer ny komplet abonnementsløsning til håndterminaler

Komplet håndterminalløsning til lager, butik og servicefolk. Abonnementsmodel med fast månedlig ydelse, fuld tryghed og ingen uforudsete udgifter. Alt er samlet i en overskuelig pakke - og det er både hurtigt og enkelt at komme i gang.

Håndterminalsløsninger behøver ikke længere være en kompleks løsning, der kræver store investeringsovervejelser.
Førhen har en håndterminalsløsning primært været tiltænkt større veletablerede virksomheder med en størrelse, der kræver komplekse systemer for at holde styr på lager, ordrehåndtering og logistik. Men nu er det blevet muligt at erhverve sig en cloudbaseret håndterminalsløsning - helt ned til en enkelt terminal med en abonnementsløsning fra Delfi Technologies.

Delfi X Cloud er Delfi Technologies nyeste skud på stammen inden for stregkodeløsninger og software. Delfi X Cloud er en komplet cloudbaseret håndterminalløsning til mobile Android enheder, der hjælper med at skabe sporbarhed, øget kontrol i logistikkæden og effektivisere dagligdagen for virksomheder. Ofte har virksomheder tunge og langsommelige arbejdsprocesser på lageret eller i butikken, som kan blive væsentligt effektiviseret ved at udskifte manuelle og papirbaserede processer med en digital håndterminalsløsning. Minimér fejl på ordrer i pluk/pak fasen, ved at implementere en håndterminalsløsning, som sikrer, at de rigtige varer bliver plukket, pakket og afsendt. Med Delfi X Cloud kan du skabe overblik i hele virksomhedens logistik- og lagerflow.

ABONNEMENTSBASERET HÅNDTERMINALSLØSNING

Delfi X Cloud-softwaren indeholder alle de behov du har til vareregistrering. En komplet cloudbaseret løsning, som altid er klar til at håndtere dagens opgaver på lageret, i butikken eller på farten. I modsætning til mange traditionelle håndterminalløsninger, så er X Cloud bygget på en cloudbaseret platform. Med det følger også at dine mobile enheder altid er fuldt opdateret, og seneste softwareversioner altid er tilgængelige på dine enheder - og at samme version kører på alle dine enheder på tværs af organisationen. X Cloud-softwaren kan integreres til diverse systemer.

HVORDAN FUNGERER DET?

Med X Cloud fra Delfi Technologies kan både små, mellemstore og større virksomheder nu få en håndterminalsløsning på månedligt abonnementsbasis. Det betyder helt enkelt, at virksomheder slipper for dyre opstartsomkostninger, og får et langt bedre overblik over deres omkostninger. Ved at abonnere på en håndterminalsløsning, slipper man for alle de uforudsete udgifter ved vedligeholdelse, opdateringer, løbende drift, support og reparationer af enheder. Alle udgifterne til indkøb af software, hardware, opsætning og tilpasning og administration er nemlig samlet i et fast månedligt abonnement, som giver større kontrol over it-budgettet for virksomhederne.

I dag er det en nødvendighed at have en god it-infrastruktur i en moderne virksomhed, der både skal være konkurrencedygtig og skalerbar i forhold til at vækste. Den nye abonnementsmodel gør det muligt for selv mindre virksomheder, at opbygge en it-infrastruktur, der kan støtte virksomhedens vækstpotentiale - også selvom it-budgettet er begrænset. 

Ofte bruger virksomheder de samme væsentlige funktioner på tværs af brancher og industrier - nu har vi samlet alle de funktioner i én samlet og komplet løsning, som blot bliver koblet til virksomhedens eksisterende ERP-system. Med Delfi X Cloud er det derfor muligt at få en standardiseret løsning, der er ideel til at håndtere de mest gængse registreringsprocesser. 

DET FÅR DU MED DELFI X CLOUD

Med Delfi X Cloud får du en all-in-one og komplet løsning, hvor investering er lav. Der medfølger fuld tryghed og sikkerhed i form af support, overvågning 24 timer i døgnet, garanteret oppetid, garanteret reaktionstid, altid opdaterede systemer, serviceaftale, træning i løsningen samt løbende udvikling af softwareplatformen.

STANDARD MODULER OG ADD-ONS

Vi har sammensat en Basic pakke med de mest anvende moduler i en håndterminal - de følger med som standard i abonnementsløsningen. Derudover har vi et udpluk af særlige moduler, som det er muligt at abonnere på som add-ons. Har du specifikke behov, kan vi desuden altid hjælpe med at skræddersy et ekstra modul til netop din forretning.

BASIC (MED SOM STANDARD):

  • Varemodtagelse
  • Varepluk
  • Vareflyt
  • Varestatus / optælling
  • Vareopslag

ADD-ONS:

  • Vareforbrug (op/nedskrivning)
  • Varesalg
  • Varebestilling
  • Timeforbrug
  • Sagsstyring

LØSNINGEN TIL LAGER

Korrekt registrering af varer.
Med Delfi X Cloud på lageret kan du anvende modulet "varemodtagelse". Med modulet til håndtering og registrering af indgående varer, får du et præcis overblik over varene på dit lager, inkl. deres placering. 

Modulet "varepluk" kan anvendes når dine varer forlader lageret.

Med modulet "vareflyt" kan du styre varernes placering på lageret. Flytter du en varer fra en placering til en anden, registreres dette med terminalen. På den måde har du altid styr på hvor dine varer er på lageret, og dermed kan du spare enorme mængder af tid. Ofte bemærker virksomhederne ikke selv, hvor meget tid de egentligt bruger på at finde en vares placering.

LØSNINGEN TIL BUTIKKEN

Effektiv varebestilling samt optælling.

Med modulet varestatus/vareoptælling kan du nemt lave en effektiv lageroptælling. Med håndterminalen scanner du butikkens varer, som skal op/nedjusteres i butikkens ERP system. Du får samtidig fuldstændig kontrol over dine varer og lager beholdning i butikken.

Det er også muligt at bestille varer med modulet "varebestilling/genbestilling". På den måde kan du sikre, at du altid har varer på lager. - F.eks. varer, der sælger hurtigt. Scan blot stregkode på varen eller hyldeforkanten, og indtast antallet af varer, du ønsker at bestille.

LØSNINGEN TIL SERVICE

Opret ordrer on the go og registrér vareforbrug.
Mange virksomheder i servicebranchen benytter ældre systemer og ofte anvendes papirbaserede løsninger. Er du f.eks. en selvstændig elektriker, kan du med Delfi X Cloud nemt oprette en ordre via en håndterminal, når du besøger kunden. Så slipper du samtidig for papirarbejdet, og usikkerheden ved om det timeantal du noterede 6 timer senere, nu også var det rigtige, og om de 9 forskellige ledninger, og længder nu også var det du brugte ved el-installationen. 

Med modulet vareforbrug kan du holde styr på de materialer du har brugt hos kunden. Registrér nemt og hurtigt hvor mange meter ledning og hvilken type du har brugt. Samtidig holder du automatisk styr på dit varelager, og sørger for at det hele tiden stemmer. 
 

ÉN SAMLET PAKKE - ABONNEMENT PR. MÅNED

Prisen for et Delfi X Cloud abonnement samt håndterminal er kr. 295,- pr. måned og inkluderer: 

  • X Cloud software hosting
  • Håndterminal software
  • Support
  • On-site installation
  • Oplæring af personale
  • Fjernsupport
  • Delfi PM85 håndterminal
  • Serviceaftale på håndterminal
     

FÅ EN GRATIS PRÆSENTATION AF X CLOUD

  • Har du nogen ubesvarede spørgsmål?
  • Vil du vide mere om X Cloud?
  • Skal vi beregne en pris for din virksomhed?
  • Vil du hellere købe end abonnere?

Klik her og book en online præsentation af X Cloud-håndholdt terminalsoftware. Det tager kun 15 minutter. Ellers klik her for at læse mere om Delfi X Cloud

Mere fra...

08.03.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Unilite optimerer lager- og ordreprocesser med Delfi Technologies’ håndterminalløsning

06.03.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Lokalt apotek styrker kundekontakten gennem digitale prisskilte

04.03.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Dansk Flise Lager opgraderer butikkerne med digitale prisskilte

29.02.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Skjern Maskinforretning: Butikslokale moderniseres med digitale prisskilte og Kramps Retail løsning

27.02.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Hurtig og præcis lageroptælling med mobile PDA’er hos Beck & Jørgensen

23.02.2024Delfi Technologies A/S

Sponseret

Logistik i Grønland: Central styring sikrer effektivitet hos Pisiffik