Bruger du også tid og ressourcer på manuelt at indtaste PDF-ordrer?
Modtager du stadig en del af dine ordrer via e-mail som PDF?
Læs TrueCommerces datasheet, om hvordan du kan opnå fuld elektronisk ordremodtagelse, selv med de kunder, som ikke er på EDI.
En hurtig og præcis ordrebehandling er afgørende for, at leverandøren kan sende de rigtige varer i den rigtige mængde - uden forsinkelse - til deres kunde, så forbrugerne ikke går forgæves.
Mange leverandører oplever midlertid, at deres kunder ikke alle har mulighed for - eller er indstillet på - at implementere en løsning til elektronisk dokumentudveksling (EDI).
Ordrescanning
Med TrueCommerces scanningsløsning sender din kunde blot en PDF-ordre, hvorefter TrueCommerce konverterer PDF-ordren til dit foretrukne format, så du modtager ordren elektronisk i dit forretningssystem - ligesom en hvilken som helt anden elektronisk ordre.
Løsningen har mange fordele, ikke mindst:
- Du gør det nemt for dine kunder at sende ordrer til dig - og det styrker jeres relation.
- Behandlingstiden af ordrer samt antallet af fejl i modtagne ordrer reduceres markant.
- Der er intet krav til installation af hardware eller software.
TILMELD DIG TRUECOMMERCES INSPIRATIONSDAG:
Til oktober afholder TrueCommerce et arrangement for alle med interesse i elektronisk samhandel og eCommerce – her kommer vi blandt andet til at gå i dybden med integration til online markedspladser.