AutoStore-robotlager bidrager stort til familievirksomheds succes
Kids-world har vundet prisen som årets e-handler i kategorien børn og familie ved PriceRunners Årets E-handler-prisuddeling. Kids-worlds AutoStore-anlæg er en helt central komponent i familievirksomhedens stærke logistik-setup, der har været med til at sikre den flotte pris.
Kundeservice i topklasse har endnu engang skaffet Kids-world en fornem hæder. Webshoppen, der forhandler børnetøj, legetøj og en lang række andre produkter til børn, løb for nylig med prisen som den bedste e-handler i børn og familie-kategorien, da PriceRunner uddelte priserne for Årets E-handler 2023.
Her tog Kids-world prisen som årets e-handler i ´børn og familie´-kategorien foran Jollyroom og BabySam. Prisen hjemtog Kids-world blandt andet som følge af sin kundeservice, og her er virksomhedens AutoStore-robotlager fra Element Logic en helt central komponent.
Kids-worlds anlæg er med sine 65 robotter og 103.000 kasser et af Danmarks største AutoStore-anlæg, og de lynhurtige robotter er blandt andet med til at sikre, at Kids-world kan tilbyde gratis dag-til-dag-levering på sine varer.
Læs også: Børnefamilier og midaldrende elsker levering til pakkeshop
Anlægget, der kan håndtere over 26.000 ordrer i døgnet, sørger for at skabe et godt arbejdsmiljø på lageret, idet Kids-worlds medarbejdere slipper for tunge løft og ensidigt gentagende arbejde.
”Vores AutoStore-anlæg har ikke alene styrket vores lagerstyring, men det har også betydet, at vi kan fastholde vores ambitioner om hurtige leveringer og gode kundeservice, selvom vi vokser og etablerer os på flere markeder. Det har i mange tilfælde betydet, at vi kan tilbyde dag til dag-levering til vores kunder i Danmark”, siger ejer af Kids-world, Annette Nielsen og fortsætter:
”Vi lever i en tid, hvor hastigheden på leveringerne er noget, som kunderne vægter højt. Så at vi med AutoStore kan tilbyde netop det, betyder meget for vores vision om at yde en god service til vores kunder”.
Hos Element Logic Danmark vækker Kids-worlds pris naturligvis begejstring hos administrerende direktør Nikolaj Bjørn Eriksen.
”Det giver sig selv, at vi altid er glade, når det går vores kunder godt. Vi har et rigtigt godt samarbejde med Kids-world, og fra vores side er det meget spændende at opleve, hvordan et AutoStore-anlæg kan anvendes til ikke bare at styrke bundlinjen, men hvor robotter med et dygtigt personale også kan bidrage til kundeoplevelsen”, siger Nikolaj Bjørn Eriksen.
- PiB