Webinar: EDI-integration til Microsoft Dynamics NAV & 365 BC
Kører din virksomhed C5 eller NAV, og planlægger I at opgradere til enten NAV eller Business Central? Måske kører I allerede NAV eller Business Central og ønsker at lære mere om, hvordan I kan opnå fuld automatisering af jeres ordre- og fakturastrøm?
Du kan opnå en fuldt automatiseret samhandel med dine leverandører / kunder i Danmark og udlandet, hvis du integrerer din udveksling af ordrer, fakturaer og andre forretningsdokumenter direkte til dit Microsoft Dynamics-system ved hjælp af TrueCommerces EDI-integrationsmodul.
Fordelene er mange: Store besparelser, hurtigere ordrehåndtering, et mere effektivt order-to-cash flow, præcise data og et styrket samarbejde mellem dig og dine leverandører / kunder.
Hvis du har spørgsmål, eller hvis du står overfor et konkret projekt i din virksomhed, som du ønsker, at vi behandler på webinaret, så send os meget gerne din input på forhånd til marketingdk@truecommerce.com.
Vi vil gøre vores bedste for at inkludere så meget input som muligt i webinaret.
Dette webinar giver desuden en generel gennemgang af TrueCommerces EDI-integrationsmodul til Dynamics 365 Business Central.