12.07.2017 | Branchenyt
Vil du med på sommerskole?
Indhold fra partner Hvad er dette?
Sommertid = læringstid, så hvis du har en stille stund henover sommeren, kan du bruge den på korte, gratis onlinekurser i bl.a. supply chain management, datakvalitet eller sporbarhed.
Opret dig som bruger og gå på opdagelse på GS1 Learning Zone under Kurser/Global Catalogue.
Ja, det er tid til at lære mere tag mig til Learning Zone.
Må vi inspirere dig til at få mere ud af jeres medlemskab og den måde, I udnytter vores standarder og services? Tilmeld dig vores nyhedsbrev her.
Branchenyt

- Målet er at få GRØD ud i hele verden
Lasse Skjønning Andersen har skabt en succesfuld forretning med ambitioner, der rækker langt ud over Danmarks grænser. Med skridtet ind i detailhandlen er han tættere på at realisere sine drømme om, at flere skal spise sundere.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

DHL-topchef: GS1-standarder vigtige i vaccineindsats
COVID-19 er stadig en stor udfordring for globale forsyningskæder, men på trods af bump på vejen knækkede verdens førende distributionsvirksomhed, DHL, distributionskoden blandt andet ved effektiv brug af standarder.
Indhold fra partner
Branchenyt

Lad os være ærlige
Det sker jævnligt, at vi hos GS1 bliver forvekslet med G4S – altså verdens største alarm- og vagtselskab.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

GS1-standarder sikrer en effektiv og ressource besparende udrulning af COVID-19-vaccinen i Irland
En fuldtidsmedarbejder per vaccinationscenter og 56 dage, som det ellers ville have taget at efter registrere vaccineoplysninger i det nationale vaccinationsadministrationssystem, blev sparet væk, da de irske sundhedsmyndigheder implementerede GS1-standarder i indsatsen mod COVID-19.
Indhold fra partner
Lager & distribution

GS1Trade Sync byder velkommen til Wolt Market
Indhold fra partner
Branchenyt

GS1 Forum: Klimamærkning af fødevarer
På GS1 Forum 2021 sætter vi tirsdag den 23. november fokus på klima, fødevarer og data. For den mad vi vælger, har stor betydning for det klimaftryk, vi sætter gennem vores forbrug, og det mest efterspurgte mærke, som i dag ikke findes, er et klimamærke.
Indhold fra partner