Tiltræk nye kunder, og øg indtægten med en B2B eCommerce-platform
Hvis du gerne vil øge din virksomheds indtjening og tiltrække nye kunder, er der gode muligheder for at gøre dette med en B2B eCommerce-platform
Digitalisering og automatisering spiller en omfattende rolle i de fleste virksomheders forsøg på at effektivisere deres arbejdsgange mest muligt. Derfor er der også mange virksomheder, der gerne vil have mulighed for at købe varer fra deres leverandør online.
Ved at investere i en B2B eCommerce-platform får du en digital tilstedeværelse overfor dine B2B-kunder.
I vores blogindlæg kan du læse om, hvordan vores B2B eCommerce-platform kan hjælpe dig med at tiltrække nye kunder og dermed øge indtægten.
Læs blogindlægget om vores B2B eCommerce-platform her.
WEBINAR: Sådan får du aktiveret den hale af kunder, der ikke er EDI-parate
Hvis du gerne vil vide endnu mere om de fordele, der kommer ved at investere i en B2B eCommerce-platform, så kan du tilmelde dig vores næste webinar om TrueCommerces B2B-webshop.
På webinaret kan du høre mere om, hvad der gør en B2B-webshop unik, og hvorfor en B2B-webshop ikke er det samme som en B2C-webshop. Du får også en demo i TrueCommerces B2B-webshop.
Med en B2B-webshopløsning kan du også tilbyde de kunder, som ikke er koblet op til EDI, at de kan handle hos dig. Hvordan det helt præcist fungerer i praksis, kan du høre vores Product Manager & Presales Engineer, Allan Kay, fortælle meget mere om på et webinar torsdag den 23. marts kl. 10:00 – 10:30.