Succesfuld virksomhed får ny identitet
I mere end 20 år har ABC Softwork med succes leveret analyser med fokus på den anerkendte ABC kategorisering. Virksomheden udvider nu fokus til complexity management og markerer skiftet med det nye navn: 'Inact'.
Som led i virksomhedens udvikling skifter de den 30. januar 2024 navn til Inact for at afspejle deres nye profil. Med mere end to årtier i branchen har Inact opnået en stor indsigt og har i dag fundet opskriften på, hvordan SMV’er kan opnå bæredygtig vækst ved at analysere deres data hurtigere og smartere med en ekspert lige ved hånden.
I mange år har virksomheden været synonym med ABC-analysen, men virksomheden sætter nu skarpt fokus på complexity management.
”Vi har længe været meget mere end blot en ABC-analyse, og det skal vores nye navn og narrativ være med til at understøtte. Vi er vokset ud af vores gamle identitet. Vi har satset med vores udvikling de sidste par år, og det har vi lykkes med”, udtaler CEO Søren Sofus Petersen.
”Vi forstår vigtigheden af complexity management, og hvor afgørende det er for SMV'er at håndtere de udfordringer, de står overfor i dagens konkurrencedygtige marked. Med vores ekspertise og fokus på at skabe indsigter og reel handling, er vi sikre på, at vi kan hjælpe virksomheder med at optimere deres værdikæde og opnå bæredygtig vækst”.
Narrativet bag Inact, der er en sammentrækning af insights og actions, skal være med til at sætte fokus på, at de er mere end blot software eller en one-off rådgivning.
Læs også: Fødevarevirksomhed kåret som årets arbejdsplads
”Tidligere leverede vi primært software til kunderne og efterlod dem med ansvaret for at bruge deres analyser til noget. I dag er det helt anderledes, vi tror på at et partnerskab er vejen til succes. Vi har erfaret at indsigter uden handling ikke er det, der flytter forretningen, men at det går hånd i hånd for at lykkes", udtaler Søren Sofus Petersen.
/ PiB