Skal du udveksle EDI med en eller flere detailkæder?

Hvis du er leverandør til én eller flere af de store danske eller nordiske detailkæder, kan TrueCommerce hjælpe dig i gang med at udveksle elektroniske dokumenter med kunden.

Leverandør til detailkæder.

Hvis du er leverandør til detailbranchen, er du måske blevet mødt med et krav fra din kunde om at kunne udveksle ordrer eller fakturaer elektronisk. Eller også har du blot besluttet dig for at tage skridtet og høste de fordele, du opnår ved at automatisere din samhandel med kunderne.

TrueCommerce hjælper leverandører, der ønsker en mere effektiv samhandel med deres kunder i detailbranchen. 

Uanset hvilket elektronisk format, I sender jeres fakturaer i, kan TrueCommerces løsning konvertere dataene til det format, der passer i dit og dine kunders system, og sende dem videre til dine back-office-systemer. 

Hvis du som leverandør ikke har mulighed for at komme på en fuldt integreret EDI-løsning, tilbyder TrueCommerce andre løsninger til scanning af PDF-ordrer, ordrestyring, m.v.

Herunder kan du se nogle eksempler på de detailkæder, TrueCommerce kan hjælpe dig til at handle elektronisk med. Vores elektroniske samhandelsnetværk giver dig adgang til 92.000+ samhandelspartnere. Hvis du skal udveksle EDI med nedenstående eller andre detailvirksomheder, så kontakt os for en uforpligtende snak. 

Mere fra...

31.07.2024TrueCommerce

Sponseret

E-fakturering i Irland

04.07.2024TrueCommerce

Sponseret

B2G-e-fakturering i Litauen

03.07.2024TrueCommerce

Sponseret

Digitaliser din supply chain

02.07.2024TrueCommerce

Sponseret

En introduktion til elektronisk fakturering

01.07.2024TrueCommerce

Sponseret

Nyt om PEPPOL

15.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Obligatorisk e-fakturering i Polen