Scanning af PDF-ordrer
TrueCommerces løsning til scanning af PDF-order gør dig i stand til at modtage elektroniske ordrer fra alle dine kunder – også dem der ikke er på EDI.
Mange virksomheder modtager stadig deres ordrer og / eller fakturaer via e-mail, som PDF eller endda via telefon og fax. Det medfører uundgåeligt en stor manuel arbejdsbyrde, da du skal taste alle data fra din ordre eller faktura manuelt ind i dit system.
TrueCommerces ordrescanning er særligt relevant for virksomheder, der ønsker at strømline deres ordrebehandling og modtage elektroniske ordrer fra samtlige af deres kunder - også dem, som ikke er på EDI.
Med ordrescanning opnår virksomheder 100% automatisk ordrebehandling.
Torsdag den 4. marts kl. 13.00-13.45 afholder TrueCommerce et webinar, der giver en gennemgang af TrueCommerces løsning til PDF-scanning og den markante værdi, det giver din forretning.
Hvad enten du er leverandør og ønsker at modtage alle dine ordrer elektronisk, eller du sidder på kundesiden og ønsker en fuld elektronisk fakturamodtagelse, vil du finde dette webinar interessant.
Tilmeld dig webinaret her.
Har du ikke mulighed for at deltage? Tilmeld dig alligevel – så sender vi dig optagelsen.