Körber Supply Chain DK A/S

Slået op d. 09.08.2024

Marketingkoordinator med fokus på digital markedsføring og contentoptimering

Hos Körber Supply Chain søger vi en engageret og erfaren marketingkoordinator med særlig fokus på digital markedsføring og contentoptimering. Du vil blive en integreret del af vores internationale marketingteam og spille en central rolle i at fremme vores produkter og tjenester gennem effektive og målrettede kampagner.

Stilling
Marketingkoordinator
Ansættelsesforhold
Fuldtid
Område
Nordjylland
Arbejdssted
Industrivej 8, 9510 Arden
Telefonnummer
+45 2616 7248
Ansøgningsfrist
Snarest muligt
Tiltrædelsesdato
Snarest muligt

Om rollen:

Som marketingkoordinator er din primære opgave at promovere vores produkter og automationsløsninger gennem kampagner. Vores kampagner er både lokale og globale, og for at de skal være effektive, er det vigtigt, at budskaber og content resonerer med vores målgrupper. Det bliver din opgave at koordinere produktionen af content med eksterne partnere og sikre, at det følger Körbers brand-retningslinjer.

Dine primære ansvarsområder: 

Koordinere kampagner
Du vil arbejde tæt sammen med vores digitale marketingteam for at realisere marketingstrategien fra Körber Supply Chain DK. Dit arbejde vil inkludere at lægge kampagnestrategier, koordinere produktionen af content til kampagner samt opfølgning og optimering.

Content koordinering
Du vil have ansvaret for at sikre, at vores content er i tråd med vores brand-retningslinjer. Du vil også spille en nøglerolle i at koordinere indhold til produktlanceringer og kampagner på tværs af forskellige kanaler.

Offline events
Du vil have ansvaret for at planlægge og koordinere vores deltagelse i offline events. Dette inkluderer både messer og mindre konferencer.

Støttefunktion
Marketing er en støttefunktion i vores organisation. Du vil blive involveret i ad hoc-opgaver såsom PowerPoint-præsentationer, forberedelse af salgsfremstød, opdatering af hjemmesider og employer branding.

Om dig: 
Vi søger en kandidat med 3-5 års erfaring inden for digital B2B marketing, gerne fra en teknisk virksomhed. Du skal have dokumenteret erfaring med digital marketing og kampagner, særligt på LinkedIn. Vi forventer, at du har en god forståelse for især LinkedIn Campaign Manager, men også for markedsføring igennem Google og YouTube.

Erfaring med digital content creation og at drive digitale kampagner er også afgørende, herunder en forståelse af hvordan du optimerer og tilpasser content til kundesegmenter. 

Fremragende kommunikationsevner på både engelsk og dansk (både skriftligt og mundtligt) er et must. Du bør også have grundlæggende grafiske færdigheder, f.eks. i InDesign samt erfaring med pressearbejde.

Du skal have et stærkt drive, kunne arbejde selvstændigt og være motiveret af at arbejde med internationale kolleger og have en god sans for detaljer. Kreativitet og en evne til at tænke innovativt er også vigtig.

Om os:

Hvorfor skal du blive en del af Körber Supply Chain DK? Vi tilbyder et spændende job med udfordrende arbejdsopgaver, og samarbejde og sparring med yderst kompetente kolleger. Du vil blive en del af et internationalt team, hvor der er stor villighed til at udvikle den måde, vi arbejder med marketing på. Desuden tilbyder vi en række attraktive medarbejdervilkår:

  • Tryghed & Sundhed: I tillæg til en konkurrencedygtig lønpakke bliver du tilmeldt vores obligatoriske pensionsordning, der også inkluderer både Sundhedsforsikring og Tandforsikring samt mulighed for fysioterapi. Du bliver desuden en del af vores frokostordning, hvor vores kantine hver dag sørger for sund og spændende mad
  • Fleksibilitet: Din primære arbejdsplads vil være på hovedkontoret i Arden, eller kontoret i Svenstrup, og vi tilbyder fleksible aftaler om hjemmearbejde. 
  • Udvikling: Vi tilbyder kontinuerligt uddannelse og kurser, og vi ved, at vores succes bygger på tilfredse og kompetente medarbejdere. Derfor har vi fokus på både personlig og faglig udvikling. 
  • Sociale arrangementer: Vi har en stærk virksomhedskultur, som vi investerer meget i at fastholde og udvikle. Det indebærer en lang række arrangementer samt en aktiv Personaleforening, der arrangerer forskellige events som f.eks. fredagsbar, julefrokost, en årlig skitur til Tjekkiet, kulturarrangementer og meget mere! 

Er du blevet nysgerrig?

Og hvordan ser du dine kvalifikationer gøre en forskel hos os? Send os din ansøgning og CV i dag. 
 
Vi tager kontinuerligt kandidater ind i rekrutteringsprocessen og lukker stillingen, når vi har fundet den rette profil, så lad os høre fra dig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Development & Marketing Manager, Kathrine Lyster Hansen tlf. +45 2616 7248. 

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.