18.05.2023 | Branchenyt
Case: Kundecase: Matas
Indhold fra partner Hvad er dette?
Matas vil vinde den digitale retailførertrøje.
Matas ønskede at lære kunderne bedre at kende for at kunne tilbyde dem en mere personlig købsoplevelse. Vejen gik gennem Machine Learning og cloudbaseret DataHub bundet sammen med en cloudbaseret ERP-løsning baseret på Microsoft Dynamics 365. Den digitale transformation er i dag en central del af Matas strategi for at optimere kundeoplevelser, loyalitet, salg og interne forretningsprocesser.
Savner du at kunne tilbyde personlig service til alle kunder og bevare overblik over hele forsyningskæden? Læs hele vores case om Matas her, og lær hvordan din virksomhed kan blive den fortrukne på grund af kundeoplevelsen. Du kan også kontakte os direkte her for en uforpligtende dialog.
Branchenyt

Case: Kundecase: Semler Gruppen
Semler Gruppen optimerer Dynamics roller og minimerer risiko med Security & Compliance Studio.
Indhold fra partner
Branchenyt

Case: Kundecase: Air Greenland
Fleksibilitet, hurtig hjælp og særlig kompetence sikrer korrekt løn hos Air Greenland.
Indhold fra partner