18.05.2023  |  Branchenyt

Case: Kundecase: Matas

Indhold fra partner Hvad er dette?

Matas vil vinde den digitale retailførertrøje.

Matas ønskede at lære kunderne bedre at kende for at kunne tilbyde dem en mere personlig købsoplevelse. Vejen gik gennem Machine Learning og cloudbaseret DataHub bundet sammen med en cloudbaseret ERP-løsning baseret på Microsoft Dynamics 365. Den digitale transformation er i dag en central del af Matas strategi for at optimere kundeoplevelser, loyalitet, salg og interne forretningsprocesser. 

Savner du at kunne tilbyde personlig service til alle kunder og bevare overblik over hele forsyningskæden? Læs hele vores case om Matas her, og lær hvordan din virksomhed kan blive den fortrukne på grund af kundeoplevelsen. Du kan også kontakte os direkte her for en uforpligtende dialog. 

Mere fra Columbus Danmark

Columbus Danmark

http://www.columbusglobal.dk

Columbus er en global konsulentvirksomhed med speciale i digital transformation. I mere end 30 år har vi hjulpet flere end 5000 ambitiøse virksomheder med at transformere, maksimere og fremtidssikre deres forretning digitalt. Columbus beskæftiger flere end 1.800 digitale rådgivere og konsulenter inden for fremstillings- og…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere