Kundecase: Matas

Matas vil vinde den digitale retailførertrøje.

18.05.2023

Sponseret

Columbus

Matas ønskede at lære kunderne bedre at kende for at kunne tilbyde dem en mere personlig købsoplevelse. Vejen gik gennem Machine Learning og cloudbaseret DataHub bundet sammen med en cloudbaseret ERP-løsning baseret på Microsoft Dynamics 365. Den digitale transformation er i dag en central del af Matas strategi for at optimere kundeoplevelser, loyalitet, salg og interne forretningsprocesser. 

Savner du at kunne tilbyde personlig service til alle kunder og bevare overblik over hele forsyningskæden? Læs hele vores case om Matas her, og lær hvordan din virksomhed kan blive den fortrukne på grund af kundeoplevelsen. Du kan også kontakte os direkte her for en uforpligtende dialog. 

Mere fra...

09.12.2024Columbus

Sponseret

Right to Repair - Revenue Streams

08.12.2024Columbus

Sponseret

Right to Repair 2 - Better Customer Relations

07.12.2024Columbus

Sponseret

Right to Repair 1 - Sustainability

06.12.2024Columbus

Sponseret

Food of the Future

04.12.2024Columbus

Sponseret

Sådan revolutionerer AI demand forecasting i fødevareindustrien

03.12.2024Columbus

Sponseret

Kan du spore sundhedsskadelige fødevarer i en fart?