Kundecase: Matas

Matas vil vinde den digitale retailførertrøje.

18.05.2023

Sponseret

Columbus

Matas ønskede at lære kunderne bedre at kende for at kunne tilbyde dem en mere personlig købsoplevelse. Vejen gik gennem Machine Learning og cloudbaseret DataHub bundet sammen med en cloudbaseret ERP-løsning baseret på Microsoft Dynamics 365. Den digitale transformation er i dag en central del af Matas strategi for at optimere kundeoplevelser, loyalitet, salg og interne forretningsprocesser. 

Savner du at kunne tilbyde personlig service til alle kunder og bevare overblik over hele forsyningskæden? Læs hele vores case om Matas her, og lær hvordan din virksomhed kan blive den fortrukne på grund af kundeoplevelsen. Du kan også kontakte os direkte her for en uforpligtende dialog. 

Mere fra...

03.12.2024Columbus

Sponseret

Kan du spore sundhedsskadelige fødevarer i en fart?

02.12.2024Columbus

Sponseret

Madspild for milliarder er at ødsle med ressourcerne

28.11.2024Columbus

Sponseret

Pindstrup vælger Columbus som strategisk ERP-partner i deres digitale transformationsrejse

27.11.2024Columbus

Sponseret

Columbus og Hydrema udvider succesrigt samarbejde med ny Digital Commerce-aftale

26.11.2024Columbus

Sponseret

Columbus og BoConcept indgår ny omfattende Microsoft Dynamics supportaftale

25.11.2024Columbus

Sponseret

COOP fletter IAM ind i alle processer: ”Det er nødvendigt, hvis det skal virke”