Kundecase: Kronans Apotek

Digitale kundemøder er vækstmotor for Kronans Apotek.

16.05.2023

Sponseret

Columbus

En ting er at sikre tilfredse kunder i fysiske butikker, men hvordan kan man overføre den tilfredshed til kunder, der handler online?

For at sikre 100% tilfredse kunder skal kundeoplevelsen være strømlinet og ens, uanset hvor Kronans Apotek møder kunden. For at skabe en fleksibel købsrejse på tværs af kanaler, der er baseret på kundens præmisser og behov, er e-handel blevet prioriteret højt. Kunderne har i dag mulighed for at bestille recepter i online og hente i en af de 300 lokale butikker, der findes rundt omkring i landet. Der er også mulighed for at reservere varer via e-handlen og hente dem i en butik og samtidig få rådgivning af det kyndige personale. På denne måde har man skabt forudsætninger for en fleksibel købsrejse på kundens præmisser, som går på tværs af kanaler og skaber synergier for Kronans Apotek

Læs hele casen om Kronans Apotek her, og lær mere om arbejdet mod og visionen om at have ”100% tilfredse kunder”. 

Du kan også kontakte os direkte for en uforpligtende snak her.

Mere fra...

21.11.2024Columbus

Sponseret

B&O’s digitale transformation skal styrke innovation og kundeoplevelse på samme tid

20.11.2024Columbus

Sponseret

IAMs vigtige rolle i Nuudays digitale transformation

19.11.2024Columbus

Sponseret

ATP om indkøb af IAM-løsninger: ”Skab dialog med leverandører og undgå impulskøb”

18.11.2024Columbus

Sponseret

Vestjyllands Andel sætter fokus på digitalisering og automatisering

10.06.2024Columbus

Sponseret

The Retailer's Guide to 2024 - Beyond superficial omnichannel

03.06.2024Columbus

Sponseret

The Retailer's Guide to 2024 - The rise of alternative revenue streams