Kundecase: Kronans Apotek

Digitale kundemøder er vækstmotor for Kronans Apotek.

16.05.2023

Sponseret

Columbus

En ting er at sikre tilfredse kunder i fysiske butikker, men hvordan kan man overføre den tilfredshed til kunder, der handler online?

For at sikre 100% tilfredse kunder skal kundeoplevelsen være strømlinet og ens, uanset hvor Kronans Apotek møder kunden. For at skabe en fleksibel købsrejse på tværs af kanaler, der er baseret på kundens præmisser og behov, er e-handel blevet prioriteret højt. Kunderne har i dag mulighed for at bestille recepter i online og hente i en af de 300 lokale butikker, der findes rundt omkring i landet. Der er også mulighed for at reservere varer via e-handlen og hente dem i en butik og samtidig få rådgivning af det kyndige personale. På denne måde har man skabt forudsætninger for en fleksibel købsrejse på kundens præmisser, som går på tværs af kanaler og skaber synergier for Kronans Apotek

Læs hele casen om Kronans Apotek her, og lær mere om arbejdet mod og visionen om at have ”100% tilfredse kunder”. 

Du kan også kontakte os direkte for en uforpligtende snak her.

Mere fra...

09.12.2024Columbus

Sponseret

Right to Repair - Revenue Streams

08.12.2024Columbus

Sponseret

Right to Repair 2 - Better Customer Relations

07.12.2024Columbus

Sponseret

Right to Repair 1 - Sustainability

06.12.2024Columbus

Sponseret

Food of the Future

04.12.2024Columbus

Sponseret

Sådan revolutionerer AI demand forecasting i fødevareindustrien

03.12.2024Columbus

Sponseret

Kan du spore sundhedsskadelige fødevarer i en fart?