18.11.2020  |  Innovation

Kom tættere på kundernes forventninger og indkøbsmønstre. Brug Kunstig Intelligens

Indhold fra partner Hvad er dette?

Hvordan kommer man i Supply Chain tættere på kundernes indkøbsmønstre og forventninger med udgangspunkt i data? - Det gør man ved hjælp af Avanceret Retail Optimering (ARO). Det er en god business case.

Hvordan kommer man i Supply Chain tættere på kundernes indkøbsmønstre med udgangspunkt i data? - Det gør man ved hjælp af Avanceret Retail Optimering (ARO).

Vi arbejder med en række virksomheder som er gået et spadestik dybere. De har taget AI i brug.

Som en kunde udtrykte det:

"Sammensætningen af vores produktudbud, vores statiske prispunkter og vores kampagner var ikke i sync med den reelle efterspørgsel og kundernes forventninger. Finansielt har det naturligvis bundet unødig kapital og sænket vores salgsperformance væsentligt"

Tallene taler for sig selv:

- 7% øget bundlinje ved hjælp af dynamic retail pricing
- 73% reduktion i promotional purchase spend ved hjælp af bedre forecasting
- 88% reduktion i estimeret tab af salg ved at optimere produkt udbudet

Vi du lære mere eller selv skabe den gode historie ved at bruge Kunstig Intelligens - så kontakt os i Optilon. Du kan også downloade den vedhæftede fil med mere information.

Mere fra Optilon Danmark

Optilon Danmark

www.optilon.com

Vi hjælper virksomheder i Norden med at blive de mest konkurrencedygtige i verden I Optilon har vi mere end 15 års erfaring med at hjælpe virksomheder i Norden med at blive de mest konkurrencedytige i verden. Vi har mere end 1000 implementeringer bag os og cirka 200 kunder i førende Nordiske virksomheder. Måden vi hjælper på er: 1. Vi ska…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere