Kom tættere på kundernes forventninger og indkøbsmønstre. Brug Kunstig Intelligens
Hvordan kommer man i Supply Chain tættere på kundernes indkøbsmønstre og forventninger med udgangspunkt i data? - Det gør man ved hjælp af Avanceret Retail Optimering (ARO). Det er en god business case.
Hvordan kommer man i Supply Chain tættere på kundernes indkøbsmønstre med udgangspunkt i data? - Det gør man ved hjælp af Avanceret Retail Optimering (ARO).
Vi arbejder med en række virksomheder som er gået et spadestik dybere. De har taget AI i brug.
Som en kunde udtrykte det:
"Sammensætningen af vores produktudbud, vores statiske prispunkter og vores kampagner var ikke i sync med den reelle efterspørgsel og kundernes forventninger. Finansielt har det naturligvis bundet unødig kapital og sænket vores salgsperformance væsentligt"
Tallene taler for sig selv:
- 7% øget bundlinje ved hjælp af dynamic retail pricing
- 73% reduktion i promotional purchase spend ved hjælp af bedre forecasting
- 88% reduktion i estimeret tab af salg ved at optimere produkt udbudet
Vi du lære mere eller selv skabe den gode historie ved at bruge Kunstig Intelligens - så kontakt os i Optilon. Du kan også downloade den vedhæftede fil med mere information.