Kom tættere på kundernes forventninger og indkøbsmønstre. Brug Kunstig Intelligens

Hvordan kommer man i Supply Chain tættere på kundernes indkøbsmønstre og forventninger med udgangspunkt i data? - Det gør man ved hjælp af Avanceret Retail Optimering (ARO). Det er en god business case.

Brug Kunstig Intelligens til at komme tættere på kunden.

Hvordan kommer man i Supply Chain tættere på kundernes indkøbsmønstre med udgangspunkt i data? - Det gør man ved hjælp af Avanceret Retail Optimering (ARO).

Vi arbejder med en række virksomheder som er gået et spadestik dybere. De har taget AI i brug.

Som en kunde udtrykte det:

"Sammensætningen af vores produktudbud, vores statiske prispunkter og vores kampagner var ikke i sync med den reelle efterspørgsel og kundernes forventninger. Finansielt har det naturligvis bundet unødig kapital og sænket vores salgsperformance væsentligt"

Tallene taler for sig selv:

- 7% øget bundlinje ved hjælp af dynamic retail pricing
- 73% reduktion i promotional purchase spend ved hjælp af bedre forecasting
- 88% reduktion i estimeret tab af salg ved at optimere produkt udbudet

Vi du lære mere eller selv skabe den gode historie ved at bruge Kunstig Intelligens - så kontakt os i Optilon. Du kan også downloade den vedhæftede fil med mere information.

Mere fra...

Unused potential for Nordic companies – 23 billion euros tied up in unnecessary inventory

20.11.2024Optilon Danmark

Sponseret

07.11.2023Optilon Danmark

Sponseret

Har dit lager et skjult potentiale, der kan realiseres ved intelligent planlægning af forsyningskæden?

22.05.2023Optilon Danmark

Sponseret

Supply chain - ny betydning på ledelsesniveau

21.05.2023Optilon Danmark

Sponseret

Supply chain – ny betydning på ledelsesniveau

08.09.2022Optilon Danmark

Sponseret

Vær med idag klokken 13-16.30 - Årets vigtigste Supply Chain konference

18.08.2022Optilon Danmark

Sponseret

Har i en plan for Cybersecurity i Supply Chain?