Gratis webinar: EDI-integration til Dynamics 365
Hent en gratis demo af TrueCommerces EDI-integrationsmodul til Dynamics 365, og hør om alle fordelene.
Microsoft har lanceret Dynamics 365, som er en videreudvikling af systemerne Dynamics AX og NAV.
Hvis du overvejer at opgradere dit nuværende system til Dynamics 365, kan TrueCommerce hjælpe dig med at få det fulde udbytte af din investering med vores EDI-integrationsmodul udviklet specielt til Dynamics 365.
Hvad er EDI-integration til ERP?
EDI er den automatiske udveksling af ordrer, fakturaer og andre forretningsdokumenter mellem dig og dine leverandører / kunder.
TrueCommerce tilbyder EDI-løsninger til virksomheder i alle brancher, vi har markedets førende support, og du bliver en del af et netværk af 92.000 samhandelspartnere.
Med EDI-integration til ERP opnår du en effektiv og automatiseret dokumentudveksling direkte fra dit ERP-system til dine samhandelspartneres systemer via TrueCommerces EDI-platform.
I sidste ende vil det styrke dine relationer med samhandelspartnerne og spare dig for det tidsforbrug og den fejlrisiko, som er forbundet med manuel indtastning.
EDI-integration specifikt til Dynamics 365
Dynamics 365 er delt op i to løsninger - Business Central og Finance and Operations - og TrueCommerce har udviklet et EDI-integrationsmodul til dem begge, uanset om du vælger en cloud- eller on-premise-løsning.
Læs mere om EDI-integration til Dynamics 365 Business Central - afløseren for Dynamics NAV:
Læs mere om EDI-integration til Dynamics 365 for Finance and Operations - afløseren for Dynamics AX:
- Besøg vores website
- Hent vores datasheets: Accounts Receivable - Accounts Payable
Tryk her for at hente vores gratis webinar om EDI-integration til Dynamics 365!
Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker en uforpligtende snak om dine muligheder for EDI-integration til Microsoft Dynamics 365.