Går i glip af 10-15% på bundlinjen fordi i ikke bygger bro mellem marketing og operations?

Går i som mange andre virksomheder glip af 10-15% på bundlinjen fordi i ikke bygger bro mellem marketing og operations? Læs hvordan avanceret planlægningsteknologi kan hjælpe jer.

At drive en effektiv og profitabel organisation kræver at man formår at nebryde siloerne på tværs af virksomheden. I mange virksomheder kan det være en udfordring for operations at oversætte de planer som marketing udarbejder. Der er behov for at man så at sige bygger "bro" mellem marketing og operations. Hvis det også gør sig gældende for jeres virksomhed så vær opmærksom på, at det kan betyde et bundlinjetab på op til 10-15%.

Læs mere om hvordan den rigtige Supply Chain teknologi kan være med til at optimere jeres forretning HER.

Mere fra...

07.11.2023Optilon Danmark

Sponseret

Har dit lager et skjult potentiale, der kan realiseres ved intelligent planlægning af forsyningskæden?

22.05.2023Optilon Danmark

Sponseret

Supply chain - ny betydning på ledelsesniveau

21.05.2023Optilon Danmark

Sponseret

Supply chain – ny betydning på ledelsesniveau

08.09.2022Optilon Danmark

Sponseret

Vær med idag klokken 13-16.30 - Årets vigtigste Supply Chain konference

18.08.2022Optilon Danmark

Sponseret

Har i en plan for Cybersecurity i Supply Chain?

08.08.2022Optilon Danmark

Sponseret

Re-imagine the Supply Chain: Konference 8. September