25.09.2020  |  Planlægning

Går i glip af 10-15% på bundlinjen fordi i ikke bygger bro mellem marketing og operations?

Indhold fra partner Hvad er dette?

Går i som mange andre virksomheder glip af 10-15% på bundlinjen fordi i ikke bygger bro mellem marketing og operations? Læs hvordan avanceret planlægningsteknologi kan hjælpe jer.

At drive en effektiv og profitabel organisation kræver at man formår at nebryde siloerne på tværs af virksomheden. I mange virksomheder kan det være en udfordring for operations at oversætte de planer som marketing udarbejder. Der er behov for at man så at sige bygger "bro" mellem marketing og operations. Hvis det også gør sig gældende for jeres virksomhed så vær opmærksom på, at det kan betyde et bundlinjetab på op til 10-15%.

Læs mere om hvordan den rigtige Supply Chain teknologi kan være med til at optimere jeres forretning HER.

Mere fra Optilon Danmark

Optilon Danmark

www.optilon.dk

Vi ved noget om Supply Chain Management Optilon, er en Nordisk virksomhed med mere end 15 års erfaring i salg og implementering af digitale Supply Chain teknologier. Vi har mere end 500 implementeringer bag os i førende Nordiske virksomheder. Vi arbejder både på et strategisk, taktisk og operationelt niveau og går, med vores løsninger, på tværs…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere