Forståelse af Kundeadfærd | 5 trin til Supply Chain Success (del 2)
Historisk efterspørgselsdata er væsentlige informationer, som danner basis for den forventede fremtidige efterspørgsel. Tilmeld dig vores webinar og lær hvordan du kan optimere dit udbytte af historisk salgs data.
Historisk efterspørgsels data er en væsentlig informationskilde til at vurdere såvel forretningens opnåede resultater, som den forventede fremtidige efterspørgsel. Disse data anvendes bredt i organisationen, til alt fra fastlæggelse af fremtidige indkøbskrav til produktionsplaner. Derfor er det vigtigt, at efterspørgselshistorikken er så præcis som mulig.
Selv når man registrerer den historiske efterspørgsel igennem en sikker proces, er det vigtigt, at være opmærksom på, at datagrundlaget næppe et tilstrækkeligt sikkert fundamentet til, at estimere den forventede fremtidige efterspørgsel.
Som del 2 af de 5 trin i Supply Chain Succes-serien, har Slimstock Nordic sammensat et webinar som vil belyse, hvorledes man kan arbejde mere effektivt på tværs af Salgs-, Logistik- og Økonomiafdelingerne, for at få en bedre forståelse for de forventninger efterspørgselshistorikken skaber.
Dette webinar er et godt værktøj til at lære, hvordan man kan bruge viden til at håndtere de andre afdelingers forventninger. I dette webinar kan du også finde svar på spørgsmål som: Hvad betyder din historiske efterspørgsel i virkeligheden? Hvorfor er efterspørgslen i en bestemt periode markant højere eller lavere, end hvad man havde forventet? Hvordan kan man bedst håndtere disse afvigelser?
Danmark 30 maj @11:00
Sverige 7 juni @ 11:00