09.09.2019  |  Branchenyt

Forbes: Sådan kan AI hjælpe detailhandleres beslutningstagning

Indhold fra partner Hvad er dette?

Læs artiklen skrevet til Forbes af Michael Feindt - grundlægger og hjernen bag Blue Yonder, et JDA-selskab og markedsleder inden for AI I detailhandel.

>> læs den fulde artikel her >>


Eksempel: Lad os sige, at en supermarkedskæde kræver, at 20 millioner beslutninger bliver truffet hver eneste dag. Det er prisen for alt I butikkerne, lagerniveauer, kampagner, sæsonbestemte påvirkninger, forbrugertendenser osv. Der er mange nuancer, der skal løses, og når mennesker foretager forudsigelser omkring disise parameter, er de baseret på meget lidt data og kun forestillingen om muligheder. AI forvandler disse muligheder til at give en sandsynlighed.


>> læs den fulde artikel her >>

Companies like HEMA, Wilko, Bonprix or Orsay, who recently started journey with JDA can already measure their sucess. Read about their journey here

Mere fra JDA Software Denmark A/S

JDA Software Denmark A/S

www.jda.com

JDA Software is the proven leader in artificial intelligence and machine learning (AI/ML)-driven supply chain and retail solutions for 4,000 of the world’s leading retail, manufacturing and logistics companies. JDA enables an Autonomous Supply ChainTM by connecting its cognitive SaaS solutions from end-to-end - across planning, execution and delivery - with a broad partner ecosystem, empower…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere