Er det tid til at kigge på EDI?
Er du blevet bedt om at udveksle EDI af en af dine kunder i detailbranchen? Bruger I for meget tid på at indtaste data fra ordrer og fakturaer manuelt i jeres systemer?
Ovenstående er de to primære årsager til, at virksomheder vælger at implementere EDI og automatisere deres processer.
Hvis du kan nikke genkendende til noget af det her, så kontakt os i dag for en uforpligtende snak.
Hvad er EDI?
Elektronisk dokumentudveksling (EDI) er til virksomheder, som ønsker at udveksle elektroniske ordrer, fakturaer og andre forretningsdokumenter med deres leverandører og / eller kunder.
Med EDI slipper man dermed for papirdokumenter og PDF'er, og man undgår alle tidskrævende manuelle arbejdsgange, såsom indtastning af data fra papir eller PDF i sit ERP-system.
Du kan læse mere i whitepaperet ”fem gode grunde til at vælge EDI”, og dykke mere ned i TrueCommerces EDI-løsninger her.
Sæt X i kalenderen: Inspirationsdag v/TrueCommerce.
Til oktober afholder TrueCommerce et arrangement for vores kunder og andre med interesse for elektronisk samhandel.
Blandt dagens hovedtemaer er nyt fra EDI-verden samt salg gennem flere online kanaler fra én samlet platform (Unified Commerce), herunder integration af dit ERP-system til online markedspladser, B2B webshop og PIM.
Tilmeld dig inspirationsdagen i Århus
Tilmeld dig inspirationsdagen i København