04.07.2017 | Branchenyt
Du har hørt, at korrekte produktdata er vigtige
Indhold fra partner Hvad er dette?
- men hvorfor egentlig?
Få svaret i denne film på 2 minutter.
Det hjælper GS1Trade Sync dig med
Ved at lægge jeres produktstamdata og -fotos i GS1Trade Sync opnår I, at jeres data er tilgængelige for jeres handelspartnere, når de har brug for det. Det skaber værdi til hele værdikæden.
GS1Trade Sync optimerer processen omkring dataudveksling med handelspartnere, fordi data kun skal angives et sted. I servicen er der en række indbyggede valideringer, der er med til at sikre en høj kvalitet af data, samt at de mest relevante oplysninger altid er angivet for det enkelte produkt.
Branchenyt

- Målet er at få GRØD ud i hele verden
Lasse Skjønning Andersen har skabt en succesfuld forretning med ambitioner, der rækker langt ud over Danmarks grænser. Med skridtet ind i detailhandlen er han tættere på at realisere sine drømme om, at flere skal spise sundere.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

DHL-topchef: GS1-standarder vigtige i vaccineindsats
COVID-19 er stadig en stor udfordring for globale forsyningskæder, men på trods af bump på vejen knækkede verdens førende distributionsvirksomhed, DHL, distributionskoden blandt andet ved effektiv brug af standarder.
Indhold fra partner
Branchenyt

Lad os være ærlige
Det sker jævnligt, at vi hos GS1 bliver forvekslet med G4S – altså verdens største alarm- og vagtselskab.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

GS1-standarder sikrer en effektiv og ressource besparende udrulning af COVID-19-vaccinen i Irland
En fuldtidsmedarbejder per vaccinationscenter og 56 dage, som det ellers ville have taget at efter registrere vaccineoplysninger i det nationale vaccinationsadministrationssystem, blev sparet væk, da de irske sundhedsmyndigheder implementerede GS1-standarder i indsatsen mod COVID-19.
Indhold fra partner
Lager & distribution

GS1Trade Sync byder velkommen til Wolt Market
Indhold fra partner
Branchenyt

GS1 Forum: Klimamærkning af fødevarer
På GS1 Forum 2021 sætter vi tirsdag den 23. november fokus på klima, fødevarer og data. For den mad vi vælger, har stor betydning for det klimaftryk, vi sætter gennem vores forbrug, og det mest efterspurgte mærke, som i dag ikke findes, er et klimamærke.
Indhold fra partner