04.07.2017 | Branchenyt
Du har hørt, at korrekte produktdata er vigtige
Indhold fra partner Hvad er dette?
- men hvorfor egentlig?
Få svaret i denne film på 2 minutter.
Det hjælper GS1Trade Sync dig med
Ved at lægge jeres produktstamdata og -fotos i GS1Trade Sync opnår I, at jeres data er tilgængelige for jeres handelspartnere, når de har brug for det. Det skaber værdi til hele værdikæden.
GS1Trade Sync optimerer processen omkring dataudveksling med handelspartnere, fordi data kun skal angives et sted. I servicen er der en række indbyggede valideringer, der er med til at sikre en høj kvalitet af data, samt at de mest relevante oplysninger altid er angivet for det enkelte produkt.
Branchenyt

Hvad har bilbatterier, brystimplantater, kaffekopper og flødeboller til fælles?
Det korte svar er GS1. Det lidt længere finder du i bunden af artiklen.
Indhold fra partner
Innovation

Ny undersøgelse: Smarte stregkoder minimerer madspild
Undersøgelse belyser positiv madspildseffekt ved implementering af smarte stregkoder (2D-stregkoder)
Indhold fra partner
Innovation

Dansk Retursystem og GS1-stregkoder i unik kombination
Dansk Retursystem har gennem bl.a. GTIN-, GLN- og GRAI-standarderne formået at få os alle sammen til IKKE at opfatte drikkevareemballage som affald. I Danmark indsamles nemlig hele ni ud af ti flasker, og det gør os til verdensmestre i pant- og retursystemer.
Indhold fra partner
Branchenyt

GS1 sætter standarden på Frode Laursens 166.000 kvm. store logistikcenter
Halvanden times kørsel fra København i et industrikvarter i den lille flække Åstorp blander mågeskrigene sig med lyden af kraftige motorer, når de mange lastbiler foran Frode Laursens logistikcenter, med tonstunge ladvogne zigzagger sig rundt.
Indhold fra partner
IT

Stregkoder kan guide danskerne gennem mærkningsjunglen
Snart får Danmark et statskontrolleret klimamærke, som kan oplyse og vejlede forbrugerne i forhold til, hvilke fødevarer der er klimavenlige. Men selvom klimamærket er en glimrende og nødvendig idé, vil det også gøre det mere komplekst at vælge varer i supermarkedet og kræve en ekstra indsats af forbrugerne.
Indhold fra partner
Branchenyt

- Målet er at få GRØD ud i hele verden
Lasse Skjønning Andersen har skabt en succesfuld forretning med ambitioner, der rækker langt ud over Danmarks grænser. Med skridtet ind i detailhandlen er han tættere på at realisere sine drømme om, at flere skal spise sundere.
Indhold fra partner