Digitale buffetskilte letter hverdagen for både gæster og personale på Hotel Bymose Hegn
Hotel Bymose Hegn har forbedret deres gæsteservice markant ved at implementere digitale buffetskilte fra Delfi Technologies. Disse innovative skilte sikrer, at gæsterne altid får opdateret information om dagens menu og allergener, hvilket har medført betydelige tidsbesparelser for personalet.
Hotel Bymose Hegn har forbedret deres gæsteservice markant ved at implementere digitale buffetskilte fra Delfi Technologies. Disse innovative skilte sikrer, at gæsterne altid får opdateret information om dagens menu og allergener, hvilket har medført betydelige tidsbesparelser for personalet.
Digitale buffetskilte tilbyder en række fordele, der kan forbedre både gæsternes oplevelse og personalets arbejdsgange – en løsning, som Hotel Bymose Hegn har taget til sig for at sikre at information om dagens menu og allergener altid er opdateret.
Med central administration af opdateringer og trådløs opdatering af skiltene, er den digitale løsning med til at reducere fejl og give korrekte oplysninger. For gæsterne betyder dette hurtig og nem adgang til vigtig information om maden, hvilket er med til at forbedre den samlede oplevelse.
"Det har virkelig været en life-saver med de digitale buffetskilte. Særligt til arrangementer, hvor vi ofte får lange lister med allergener. Nu behøver vores tjenere eller kokke ikke længere bekymre sig om, hvad gæsterne kan spise, da det altid fremgår på skiltene."
Allan Mikkelsen Restaurantchef, Hotel Bymose Hegn
En tidsbesparende løsning – for gæster og personale
Gæster hos Hotel Bymose Hegn behøver ikke længere at spørge personalet om allergener eller ingredienser, hvilket reducerer afbrydelser og gør personalet i stand til at fokusere mere på deres primære opgaver, såsom madlavning og servering. Personalet behøver heller ikke længere at lave håndskrevne skilte eller opdatere menutavler manuelt.
– Det har virkelig været en life-saver med de digitale buffetskilte. Særligt til arrangementer, hvor vi ofte får lange lister med allergener. Nu behøver vores tjenere eller kokke ikke længere bekymre sig om, hvad gæsterne kan spise, da det altid fremgår på skiltene, fortæller Allan Mikkelsen, restaurantchef hos Hotel Bymose Hegn.
De digitale skilte opdateres automatisk med nye informationer, så snart personalet tilføjer eller ændrer i menuen. Hotel Bymose Hegn bruger disse skilte til morgenmad, frokost og aftensmad i restauranten samt ved arrangementer, hvor der typisk er særlige menuer og hensyn til allergener.
– Tidligere måtte gæsterne spørge tjenerne om, hvad de kunne spise på buffeten. Personalet var derfor nødt til at løbe frem og tilbage for at finde ud af, hvilke retter gæsterne kunne spise og hvilke de skulle undgå, forklarer Allan Mikkelsen.
Nu håndterer de digitale skilte denne opgave for tjenerne, og ifølge restaurantchefen er fordelene tydelige:
– Vi kan i princippet spare en tjener ved hver vagt, fordi vi ikke længere behøver bruge så meget tid på at være til rådighed og hjælpe gæsterne med svar på spørgsmål, som skiltene nu hjælper os med.
En bedre gæsteoplevelse
Hotel Bymose Hegn har både forbedret gæsternes oplevelse og arbejdsgangene for personalet med hjælp fra Delfi Technologies’ digitale buffetskilte. Skiltene giver samtidig et moderne og professionelt udseende. Indholdet kan nemt tilpasses med ønsket branding og tema. Desuden tilbyder skiltene stor fleksibilitet, da de let kan ændres ved menuskift eller specielle arrangementer.
Om Hotel Bymose Hegn
Hotel Bymose Hegn er et klassisk hotel, beliggende midt i naturskønne omgivelser i Helsinge. Hotellet er i dag et populært kursus- og konferencecenter med placering i Gribskov i hjertet af Nationalpark Kongernes Nordsjællands naturskønne omgivelser – med direkte adgang til skoven og meget højt til himlen.