Apport Systems A/S

Slået op d. 22.04.2024

Bliv Test Manager hos Apport Systems A/S – en af Nordens førende WMS-udbydere.

Syntes du, at teknologi og kvalitet inden for softwareudvikling er drønspændende? Og er du ferm til software test og test-processer? Fantastisk - så er det måske dig, der skal være en del af Apport teamet som vores nye Test Manager.

Stilling
Test Manager
Ansættelsesforhold
Fuldtid
Område
Midtjylland
Arbejdssted
Vindrosen 41, 2. sal, 8240 Risskov.
Ansøgningsfrist
Snarest muligt
Tiltrædelsesdato
Snarest muligt

Arbejdsopgaverne, du skal varetage:

I jobbet skal du benytte dine evner og motivation til at teste vores software, som gør en forskel for vores mange, spændende kunder. Din vigtigste opgave er at sikre stabilitet, performance og ensartethed gennem manuelle og automatiske tests.

Ovenstående indebærer, at du kommer til at spille en afgørende rolle for udviklingsprocessen, hvor du i samarbejde med dine kollegaer kontinuerligt vil sikre software af høj kvalitet. Dine primære ansvarsområder vil være at stå i spidsen for alle relevante test-procedurer, og du kommer til at være en aktiv del af vores kvalitetssikring. 

Lad os liste opgaverne lidt mere konkret:

  • Du skal sparre med dine kollegaer, så I kommer frem til de rigtige løsninger.
  • Du skal designe, udvikle og implementere nye automatiske tests.
  • Du skal hjælpe supporten med afklaringer samt fejlrettelser.
  • Du skal stå for at planlægge, udføre og evaluere testaktiviteter for at sikre, at vores egenudviklede lagersystem opfylder kravene til kvalitet og funktionalitet.
  • Du skal udvikle testplaner og -strategier, samt udføre tests på forskellige niveauer.
  • Du skal aktivt identificere og foreslå potentielle tests, der kan forbedre vores software.
  • Du skal identificere og rapportere fejl og problemer.
  • Du skal arbejde tæt sammen med vores udviklere, så I sammen kan sikre hurtig opfølgning på fejl.

Stillingen som Test Manager er helt ny her hos Apport, hvilket betyder, at du i høj grad selv kan være med til at skabe den stilling, du bliver ansat i. Dérfor har vi brug for dig, der har en god portion erfaring med software test i rygsækken – så du kan komme ind og sætte en retning for vores test-processer og sørge for, at vi altid er opdateret på den nyeste teknologi og de smarteste løsninger, så vi sammen kan levere den bedste løsning til vores kunder.

Med introduktion af denne nye stilling, håber vi på at opnå:

  • En testsuite, vi kan stole på.
  • En testsuite som er let at vedligeholde og udbygge.
  • En række automatiske tests, der skal sikre stabile svar-tider og ressourceforbrug.
  • Et kontinuerligt arbejde med at forbedre vores testproces.

Er du vores nye kollega?

Vi har brug for dig, der har en videregående uddannelse inden for softwareudvikling eller -test, samt minimum 5 års erhvervserfaring med Test/Test Management.

Personlige kvalifikationer: 

  • Du er god til at kommunikere på dansk og engelsk.
  • Du er idérig og kommer gerne med forslag til forbedringer.
  • Du bidrager aktivt og tager ansvar for dine dele af projektet.
  • Du har lyst til at lære nyt og give feedback til andre.
  • Du er serviceminded og hjælpsom overfor kunder og kolleager.
  • Du er nysgerrig og har lyst til at lære vores domæne at kende.

Faglige kvalifikationer: 

  • Du har solid erfaring i planlægning og implementering af automatiske tests.
  • Du har solid erfaring med testværktøjer og testprocesser.
  • Du har gerne erfaring med test af real-time systemer og mission-critical systemer.
  • Du har en stor forståelse for software design.
  • Du er vant til at arbejde agilt.
  • Du har gerne erfaring med WMS eller anden logistik.

Bonus. Vi har lavet en tech-stack til dig. Den lister de systemer, Apport benytter sig af. Har du erfaring med følgende faglige kvalifikationer, er det klart til din fordel. Og har du ikke, så er du jo klar på at lære det: 

  • TypeScript
  • Vue.js
  • Nativescript for Android
  • Docker
  • npm
  • dotnet
  • RabbitMQ
  • LINQ
  • EntityFramework
  • MSSQL
  • GIT
  • Azure SQL; Azure Web App; Azure DevOps
  • SEQ

Vi tilbyder dig:

Vi går op i vores medarbejderes velvære.
Hver dag er der lækker frokostbuffet og frisk frugt. Vi har en aktiv personaleforening, der arrangerer events lige fra julefrokost og ølsmagning til små hurtige dagsquiz og -konkurrencer. Er du den aktive type, har vi Apport Padel-klubben, og hver torsdag samles vi alle til morgenmad og fællesinfo. Som ansat hos Apport, vil du være omfattet af en firmastyret pensionsordning og sundhedsforsikring.

Derudover indeholder jobbet også:

  • Bærbar pc og mobiltelefon.
  • Gode kollegaer, samt muligheden for at blive en del af et fællesskab uden for arbejdet - evt. ved at deltage i løbe/gå ture i skoven, der ligger nogle få 100 meter fra kontorets hoveddør.
  • Onboarding forløb ved ansættelse.
  • En spændende og uformel arbejdsplads med en flad struktur.
  • Vi prioriterer, at du kommer ind på kontoret og arbejder med dine kollegaer, men der vil være mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.
  • Attraktiv beliggenhed i Risskov med gode muligheder for offentlig transport.
  • En spændende mulighed for at stifte bekendtskab med mange forskellige virksomheder i Nordeuropa, samt være en aktiv deltager i at optimere deres lagerstyring og -logistik.
  • Frihed-under-ansvar-kultur.

Apport Systems: Din fremtidige arbejdsplads

Apport Systems A/S arbejder målrettet med at skabe stærke, interne logistik fordele hos vores kunder. Vi er én af Nordens førende WMS-udbydere, og med vores selvudviklede lagerstyringssystem er vi kendt for at effektivisere varelagre i Europa. Vi fokuserer på mennesker og forandringsprocesser, og arbejder ud fra mantraet Lagerstyring med et menneskeligt ansigt.

Hos Apport arbejder vi med IT-udviklingsopgaver og konsulentydelser, som giver værdi til vores kunder. Målet er at optimere og automatisere de daglige processer med Apports lagerstyringssystem, samtidig med at vi skaber muligheder for vækst i den fremadrettede forretning.

Du bliver en del af vores virksomhed på 60+ medarbejdere, hvor vi er at finde i nyindrettede lokaler tæt på hjertet af Aarhus. Derudover har vi også kontor i central Oslo, og en udviklingsafdeling tilknyttet i Polen og Pakistan.

Vi søger dig, der vil tage del i vores organisation og de tilhørende værdier:

People over systems, process over technology, and results above all.

Det formelle og kontakt:

Vi glæder os til at modtage din ansøgning på recruitment@apportsystems.com med titlen “Test Manager 2024”. Vi holder løbende samtaler og tager opslaget ned, når vi har fundet den rigtige kandidat. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Development, Niklas Solvang, på +45 41 77 35 62.

Lær Apport at kende: https://apportsystems.com/da/karriere/

Husk, du kan også finde Apport på de sociale medier.

Samtykkeerklæring: Ved at ansøge denne stilling accepterer jeg, at Apport må behandle de personoplysninger, som er indeholdt i min jobansøgning. Se mere om behandlingen og dine rettigheder som registreret på: https://www.apportsystems.com

Opbevaring af ansøgning: Apport må, med henblik på eventuelle senere jobåbninger, opbevare min ansøgning i op til 6 måneder, selvom jeg skulle få et afslag på det job, jeg har søgt. Se mere om retten til at tilbagekalde dette samtykke på: https://www.apportsystems.com

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.