Bliv klogere på ordrescanning

Læs om fordelene ved ordrescanning og hent vores gratis datasheet eller webinar

ordrescanning.

Vidste du, at mange virksomheder inden for eksempelvis produktion og fremstilling stadig modtager ordrer i et miks af PDF’er, via fax og telefonisk? 

Dette er tidskrævende, og der kan nemt opstå fejl, når man skal taste sine ordrer manuelt ind i sit ERP-system.

Med en løsning til ordrescanning kan dine kunder fortsat sende dig PDF-ordrer, som herefter konverteres til det elektroniske format, som passer til dit ERP-system, og indlæses automatisk.

Du opnår bl.a. følgende fordele:

✔️ 100% automatisk ordremodtagelse, hvad enten dine kunder sender dig ordrer via EDI eller PDF

✔️ Hurtigere og mere præcis ordrebehandling - du reducerer den tid, der går fra ordremodtagelse, til dine varer ligger klar til salg hos kunden

✔️ Du styrker relationen til dine eksisterende kunder og bliver mere attratiktiv overfor nye kunder

Sådan kommer du i gang: Læs mere om ordrescanning her, eller se vores animationsvideo her, som giver et visuelt overblik over løsningen og fordelene.

Mere fra...

31.07.2024TrueCommerce

Sponseret

E-fakturering i Irland

04.07.2024TrueCommerce

Sponseret

B2G-e-fakturering i Litauen

03.07.2024TrueCommerce

Sponseret

Digitaliser din supply chain

02.07.2024TrueCommerce

Sponseret

En introduktion til elektronisk fakturering

01.07.2024TrueCommerce

Sponseret

Nyt om PEPPOL

15.05.2024TrueCommerce

Sponseret

Obligatorisk e-fakturering i Polen