Bliv klogere på ordrescanning
Læs om fordelene ved ordrescanning og hent vores gratis datasheet eller webinar
Vidste du, at mange virksomheder inden for eksempelvis produktion og fremstilling stadig modtager ordrer i et miks af PDF’er, via fax og telefonisk?
Dette er tidskrævende, og der kan nemt opstå fejl, når man skal taste sine ordrer manuelt ind i sit ERP-system.
Med en løsning til ordrescanning kan dine kunder fortsat sende dig PDF-ordrer, som herefter konverteres til det elektroniske format, som passer til dit ERP-system, og indlæses automatisk.
Du opnår bl.a. følgende fordele:
✔️ 100% automatisk ordremodtagelse, hvad enten dine kunder sender dig ordrer via EDI eller PDF
✔️ Hurtigere og mere præcis ordrebehandling - du reducerer den tid, der går fra ordremodtagelse, til dine varer ligger klar til salg hos kunden
✔️ Du styrker relationen til dine eksisterende kunder og bliver mere attratiktiv overfor nye kunder
Sådan kommer du i gang: Læs mere om ordrescanning her, eller se vores animationsvideo her, som giver et visuelt overblik over løsningen og fordelene.