11.09.2020  |  IT

Bliv klogere på fakturascanning

Indhold fra partner Hvad er dette?

Læs om fordelene ved fakturascanning og hent vores gratis datasheet eller webinar

Mange virksomheder i detail- og grossistbranchen modtager deres fakturaer i et miks af PDF'er, e-mails og fysiske papirfakturaer.

Dette er tidskrævende, og der kan nemt opstå fejl, når man skal taste sine fakturaer manuelt ind i sit ERP-system.

En løsning til scanning af PDF-fakturaer er derfor særligt relevant for virksomheder, der ønsker at strømline deres fakturabehandling og modtage elektroniske fakturaer fra samtlige af deres leverandører - også dem, som ikke er på EDI.

Med dette er der mange fordele:

✔️ Du opnår 100% automatisk fakturamodtagelse

✔️ Du fjerner tidskrævende manuelle processer og reducerer risikoen for fejl til et minimum

✔️ Dit regnskabsteam vil opleve et markant fald i antallet af henvendelser fra leverandører vedrørende  fakturaer

✔️ TrueCommerce giver tidligt besked til en leverandør, hvis der er fejl i en faktura - det giver hurtigere behandlingstid og færre forsinkelser i betalingen

✔️ Løsningen gør dig i stand til at matche fakturaer mod dine oprindelige ordrer

Sådan kommer du i gang: Du kan læse mere om fakturascanning her eller se vores animationsvideo, som giver et visuelt overblik over løsningen og fordelene. 

Mere fra TrueCommerce Denmark ApS

TrueCommerce Denmark ApS

www.truecommerce.com/dk

TrueCommerce is the most complete way to connect your business across the supply chain, integrating everything from EDI, to inventory management, to fulfillment, to digital storefronts and marketplaces, to your business system, and to whatever comes next.To stay ahead in today’s dynamic global market, companies need to be able to do business in a lot of different directions at once. But too…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere