Automatiserede forretningsprocesser skaber øget effektivitet
Med en EDI-integration til Dynamics 365 Finance & Operations (FO) bliver udvekslingen af forretningsdokumenter mellem samhandelspartnere digitaliseret og automatiseret.
Grossister og producenter samt andre virksomheder, der leverer en fast volumen af varer til deres kunder, er afhængige af en effektiv og pålidelig modtagelse og håndtering af forretningskritiske dokumenter såsom ordrer.
Med elektronisk dokumentudveksling (EDI) kan virksomhederne få automatiseret den strøm af data, der udveksles med kunder men også leverandører.
EDI-modulet bliver integreret til ERP-systemet og konverterer nemt de udgående elektroniske dokumenter til det format, som virksomhedernes samhandelspartnere foretrækker at modtage i og konverterer de indgående dokumenter til det format, der passer ind i virksomhedens eget ERP-system.
Udbyttet ved en EDI-integration er bl.a.:
- en hurtig og korrekt udveksling af data
- et styrket samarbejde med kunder og leverandører
- tidsbesparelse på administration og manuelle processer
- mere tid til kerneforretningen
Vil du gerne vide mere?
Læs om, hvordan du opnår effektive forretningsprocesser med en EDI-integration til Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations
Har du Dynamics 365 Business Central som ERP-system?
Så kan du hente vores datasheet om EDI til Microsoft Dynamics 365 Business Central her
Vil du gerne modtage seneste nyt inden for elektronisk samhandel?
Tilmeld dig nyheder fra TrueCommerce