Arbejder du med B2B-salg?
Læs her, hvordan du kan gøre det attraktivt for B2B-købere at købe dine produkter
B2B-kunder er en helt anden målgruppe end B2C-kunder - eller er de?
Der er selvfølgelig mange ting, der adskiller de to grupper, men der er mindst lige så mange ting, de har til fælles. En af disse ting, de har tilfælles, er, at e-handlen er steget gevaldigt inden for både B2C og B2B. Og det bør din virksomhed tage højde for.
Vi har skrevet et blogindlæg, hvor du kan blive klogere på B2B-købere som målgruppe. Læs blogindlægget om, hvordan du kan gøre det attraktivt for B2B-købere at købe dine produkter her.
Vil du gerne vide mere om, hvilke muligheder og fordele der er med en B2B-webshop?
Så afholder TrueCommerce et webinar torsdag den 23. marts kl. 10:00 – 10:30. Vores Product Manager & Presales Engineer, Allan Kay, vil sætte fokus på:
- hvordan du får aktiveret de kunder, der ikke har EDI
- hvad der gør en B2B-webshop unik, og hvorfor en B2B-webshop ikke er det samme som en B2C-webshop
Du får også en demo i TrueCommerces B2B-webshop
Tilmed dig webinaret om B2B-webshop her
Har du ikke mulighed for at deltage? Tilmeld dig webinaret alligevel, så sender vi optagelsen til dig efter!