Logimatic præsenterer vedligehold på farten til Ajour messen med produktlanceringen af INEXTIA

Logimatic lancerer det mobile og cloudbaserede vedligeholdsprogram INEXTIA. En af de største fordele ved systemet er dets brugervenlighed, nemme adgang og enkelthed. Det faktum, at løsningen er cloud-baseret, giver besparelser på intern IT-drift.

INEXTIA er web-baseret og platformsuafhængig, hvilket betyder en fremtidssikret vedligeholdsløsning, der sparer vedligeholdsafdelingen både tid og penge. Du undgår indviklede installationer, back-up rutiner samt brugerekspert konfigurationer.

INEXTIA skaber værdi i form af digitalisering og effektivisering. Henrik Nygaard, Udviklingschef hos Logimatic fortæller, “Med INEXTIA bevæger vi os væk fra den klassiske Windows version med programmer installeret på computere og egne servere. Nu er alt online i skyen og du kan tilgå systemet fra din computer, tablet eller via en app på telefonen.”

Signe Skelgaard, User Experience Consultant hos Logimatic tilføjer, “Vi har udviklet en ny platform og et nyt design, der tidligere har været præget af Office, men som nu er opført i Google ånden. Derfor er brugervenligheden også helt i top.”

INEXTIA er rettet mod det ofte hektiske liv i en vedligeholdsafdeling, da det indeholder styring af dokumenter, vedligeholdsjobs, lager, reservedele, historik og meget mere. Dermed medfører systemet, foruden sporbarhed, også en mindskelse af nedbrud og menneskelige fejl. Job Appen reducerer desuden den administrative tid foran en computer i forbindelse med vedligehold.

INEXTIA kort fortalt:

·        Web-baseret vedligehold af udstyr

·        Tablet venligt system

·        User interface i Google ånden

·        Let tilgang til vedligeholdsprogram – Login, og du er i gang

Ved at strukturere og dokumentere vedligehold optimeres interne arbejdsgange – og med INEXTIA er det let at komme i gang. Dres Balling, Projektleder hos Logimatic fortæller, ”Det kræver stort set ingen træning, og du kan selv problemfrit implementere systemet i din virksomhed uden hjælp fra IT. Med få klik, kan du oprette og afslutte jobs.”

Hans Chr. Jensen er enig og tilføjer: ”Vi har kunder i alle typer industrier og brancher, som allerede anvender søsterproduktet SERTICA til at strukturere vedligehold, holde styr på omkostningerne og meget mere. Det kan du naturligvis også med INEXTIA, og det nye er, at du meget hurtigere kan komme i gang uden installationsproblemer. Du har altid adgang til INEXTIA uanset om du arbejder fra en stationær computer, tablet, PC eller smartphone. Det er smart! Som noget nyt, kan INEXTIA købes på abonnementsbasis, hvilket giver endnu mere fleksibilitet. Det er jeg sikker på, at mange virksomheder også vil se som en fordel.”

Om Logimatic
Logimatic er virksomheden bag INEXTIA. Vi har mere end 30 års global erfaring i udvikling, salg, implementering og support af software, herunder vedligeholdssystemet SERTICA. Vi giver professionel support til vores kunder over hele verden fra vores kontorer i Danmark og Singapore. Vores løsninger er nicheprodukter med et centralt fokus på altid at øge vores kunders konkurrenceevne. Det gør vi bl.a. gennem konstant at forbedre effektivitet og kvalitet, reducere leveringstider og spare omkostninger.

Mere information
Hans Christian Jensen, Logimatic: +45 24 45 34 38

Mere fra...

23.08.2024Roima Intelligence

Sponseret

PLUS implementerer LOGIA WMS til effektiv lagerstyring

01.02.2024Roima Intelligence

Sponseret

Ny LOGIA-funktionalitet styrker varemodtagelsen

18.12.2023Roima Intelligence

Sponseret

Sports Group Denmark stiller skarpt på effektiviteten med LOGIA

11.12.2023Roima Intelligence

Sponseret

Besko opnår 78% øget effektivitet med lagerautomater og WMS

04.12.2023Roima Intelligence

Sponseret

European House of Beds har fokus på logistikoptimering

29.11.2023Roima Intelligence

Sponseret

Lagerstyringen flasker sig for Supervin