Reitan Convenience Sverige udvider deres partnerskab med RELEX for at transformere kampagneplanlægning og -optimering

Reitan Convenience Sverige udvider partnerskabet med RELEX for at optimere og automatisere deres kampagneplangning, som vil hjælpe med at forbedre salg og rentabilitet samt minimere manuelt arbejde.

Reitan Convenience Sverige (RCS), en førende aktør i dagligvarehandlen (convenience stores) i Sverige med over 400 butikker, annoncerede i dag udvidelsen af deres partnerskab med RELEX Solutions, leverandør af samlede supply chain og retail planning løsninger.

RCS er kendt for deres brands: Pressbyrån og 7-Eleven, som i øjeblikket bruger RELEX til at evaluere og optimere deres kampagner. Virksomheden har besluttet at udvide deres brug af RELEX’ kampagneplanlægningsløsning og etablere ét enkelt integreret værktøj til at forbedre forecasts, minimere manuelle opgaver og øge rentabiliteten af kampagner.


Er du interesseret i at høre mere om kampagneplanlægning og -optimerering? Så deltag til vores morgenmøde den 30. august. Se mere her

Tidligere var RCS afhængig af ældre systemer og regneark til at styre deres kampagneplanlægning. Dele af processen var dog manuel og tidskrævende. Efter en grundig leverandørudvælgelsesproces valgte virksomheden RELEX på grund af deres teams professionalisme, branchekendskab- og indsigt samt renommé inden for optimering af kampagneplanlægning.

“Vi er glade for at udvide vores partnerskab med RELEX Solutions og anvende deres ekspertise inden for automatisering og optimering af kampagneplanlægningsprocessen,” siger Marie Wedin, kommerciel direktør hos Reitan Convenience Sverige. “Det RELEX-drevne værktøj til kampagneplanlægning hjælper os med at forbedre salg og rentabilitet, samtidig med at vi minimerer manuelt kampagneplanlægningsarbejde og eliminerer dyre fejl.”

“Kampagneplanlægning er en meget kompleks og mangesidet opgave. Mange detailhandlere kæmper i dag for at optimere deres kampagner, da forbrugerne er mere prisbevidste end nogensinde,” siger Richard Daw, SVP Sales, Global hos RELEX Solutions. “Det er spændende at fortsætte vores rejse med Reitan Convenience Sverige og hjælpe dem med at optimere og integrere deres kampagneplanlægningsproces. Vi er overbeviste om, at vores løsninger vil skabe betydelige forbedringer i deres drift og bidrage til deres samlede succes.”

Mere fra...

RELEX Solutions køber Optimity for at tilbyde up-stream supply chain planlægning og -optimering

08.01.2024RELEX Solutions

Sponseret

11.12.2023RELEX Solutions

Sponseret

RELEX recognized as a Leader in 2023

16.08.2023RELEX Solutions

Sponseret

Reitan Convenience Sverige udvider deres partnerskab med RELEX for at transformere kampagneplanlægning og -optimering

REMA 1000 Norge vælger RELEX Solutions til at optimere forecasting, replenishment og space i deres butikker

02.02.2023RELEX Solutions

Sponseret

12.01.2023RELEX Solutions

Sponseret

3 fundamentals to maintaining control of demand in the consumer goods supply chain

13.12.2022RELEX Solutions

Sponseret

JYSK vælger RELEX Solutions til at understøtte ambitiøse globale vækstplaner med AI-drevet demand forecasting