13.02.2018  |  IT

Gør arbejdsdagen nemmere med Intempus mobile timeregistrering

Indhold fra partner Hvad er dette?

Intempus er mobil timeregistrering, som erstatter gammeldags tidsregistrering. Intempus App'en er det perfekte værktøj til medarbejderne på farten. Med få klik er dagens timer, materialer og udgifter indberettet og sendt direkte til kontoret.

Med Intempus timeregistrering får du styr på forretningen og kommer af med papirarbejdet. Intempus gør fakturering og udbetaling af løn nemt, hurtigt og effektivt. Det betyder mere tid til alt det sjove.

Mere fra Intempus

Intempus

www.intempus.dk/

Intempus' mission er at gøre din arbejdsdag papirløs. Vi startede med at lave en app til timeregistrering, så du bare skal fortælle, hvornår du arbejder fra og til. Så udregner vi alle typer tillæg og sender data over i løn- og regnskabssystemet.  Men på fem år er der sket meget, og nu kan vi også digitalisere din reg…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere