Sanistål lancerer app til smartphone

Nu tilføjer Sanistål endnu en dimension til rækken af deres effektiviserende services i form af en ny app til smartphones.

Sanistål introducerer en gratis app, som giver direkte adgang til deres webbutik med over 130.000 varer samt en række features, som gør det hurtigt og nemt at handle med Sanistål..

31.03.2014

SCM.dk

Til daglig tilbyder Sanistål sine kunder en bred palet af e-handelsløsninger som blandt andet webbutik, elektronisk sagsstyring og elektronisk integration. Men nu udbygger Sanistål deres elektroniske palet med en app, som giver direkte adgang til webbutikkens 130.000 varenumre, uanset hvor man befinder sig. Med app’en kan man blandt andet bestille varer og benytte favoritlister akkurat, som når man handler i webbutikken fra en PC.

”Vi forventer, at app’en bliver en stor fordel for de af vores kunder, som er på farten, typisk håndværkere, servicemontører med flere. De ønsker at effektivisere deres hverdag og eksempelvis bestille varer på stedet, fremfor at vente til de kommer til en computer, eller komme hurtigere gennem kassen, når de handler i vores fysiske butikker. Det mindsker tidsspilde og gør arbejdsdagen mere effektiv”, fortæller e-handels- og marketingdirektør, Claus Ejlertsen hos Sanistål.

Læs også: Du spilder 55 procent af tiden

Saniståls app tilbyder også en scannerfunktion, som gør det muligt at anvende mobilen som stregkodescanner i forbindelse med genbestilling af varer. Og i de fysiske Sanistål-butikker kan app’ens scannerfunktion benyttes til at se egne priser samt registrering af varekøb, så processen ved kassen forkortes.

Ifølge en nyligt gennemført analyse foretrækker hele 77 procent af Saniståls kunder, at kommunikationen med Sanistål – herunder information og markedsføring – foregår digitalt via internet, mobil, e-mail og sociale medier. 

- JDN

amfori a.i.s.b.l.

Sponseret

ESG i forsyningskæden: Sådan gentænker du risikostyring i en verden i forandring

Consafe Logistics

Sponseret

Smarter warehouse automation – lessons from a global retailer

Relateret indhold

04.11.2025SCM.dk

SCM Agendaen #24: Robusthed i forsyningskæderne via AI-drevet software

04.11.2025SCM.dk

Hvordan håndterer du risikostyring og compliance i forsyningskæden?

03.11.2025SCM.dk

De rigestes livsstil forværrer klimakrisen

31.10.2025amfori a.i.s.b.l.

Sponseret

Du kan ikke styre det, du ikke kan se: Håndtering af miljømæssige risici i globale forsyningskæder

31.10.2025amfori a.i.s.b.l.

Sponseret

ESG i forsyningskæden: Sådan gentænker du risikostyring i en verden i forandring

30.10.2025SCM.dk

22 virksomheder omdanner data til forretningsressourcer

30.10.2025SCM.dk

Rekordmange ejerledere overvejer at sælge

27.10.2025Bureau Veritas

Sponseret

Ekstern sikkerhedsrådgivning hos Blue Water Shipping

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle
Dematic
Messe
Logistik & Transport

Logistik & Transport is the Nordic region’s leading trade fair and conference for logistics and transport solutions, held annually at Svenska Mässan in Gothenburg. The event is the key meeting place for the entire logistics and transport industry. It brings together stakeholders from all parts of the sector to network, exchange experiences, and create new business opportunities.

Dato

04.11.2025

Tid

09:00

Sted

Gothenburg

Dansk Standard
Kursus
Sådan integrerer du et energi- og miljøledelsessystem, ISO 50001 og ISO 14001

Ledelsesstandarderne for miljøledelse ISO 14001 og energiledelse ISO 50001 har begge til hensigt at understøtte organisationer i at opnå løbende forbedringer af deres miljø- og energiforhold. På kurset bliver du introduceret til standardernes krav og får indsigt i, hvordan de to standarder kan integreres i et samlet ledelsessystem.

Dato

05.11.2025

Sted

Dansk Standard, 12 etage, Lokale 0, Göteborg Plads 1, 2150 Nordhavn

Dansk Standard
Kursus
Diplomkursus i Energiledelse - ISO 50001

Med ISO 50001 bliver du klar til at efterleve det nye Energy Efficiency Directive, der i 2024 vil gøre det lovpligtigt for flere virksomheder end hidtil at implementere et certificeret energiledelsessystem eller gennemføre et energisyn.

Dato

05.11.2025

Sted

Dansk Standard, Nordhavn

Bureau Veritas
Kursus
Intro til NIS2

- Hvad er det, hvad betyder det, og hvordan kommer vi i gang?

Dato

05.11.2025

Tid

08:00

Sted

Fredericia

DNV Business Assurance Denmark
Kursus
Afvigelseshåndtering og årsagsanalyse

I forbindelse med lukning af afvigelser og andre interne udfordringer er det meget vigtigt at få lavet en ordentlig årsagsanalyse. Årsagsanalysen laves for at identificere de grundlæggende eller underliggende årsager, få dem rettet og dermed forhindre gentagelser. Det sker jo af og til, at vi løser det samme problem igen og igen.

Dato

06.11.2025

Sted

Odense

Implement Consulting Group
Webinar
Unlock revenue growth in manufacturing’s after-sales business

The value of market data in transforming after-sales strategies

Dato

06.11.2025

Tid

08:00

Sted

Online