Kundecase: Matas

Matas vil vinde den digitale retailførertrøje.

18.05.2023

Sponseret

Columbus

Matas ønskede at lære kunderne bedre at kende for at kunne tilbyde dem en mere personlig købsoplevelse. Vejen gik gennem Machine Learning og cloudbaseret DataHub bundet sammen med en cloudbaseret ERP-løsning baseret på Microsoft Dynamics 365. Den digitale transformation er i dag en central del af Matas strategi for at optimere kundeoplevelser, loyalitet, salg og interne forretningsprocesser. 

Savner du at kunne tilbyde personlig service til alle kunder og bevare overblik over hele forsyningskæden? Læs hele vores case om Matas her, og lær hvordan din virksomhed kan blive den fortrukne på grund af kundeoplevelsen. Du kan også kontakte os direkte her for en uforpligtende dialog. 

Mere fra...

14.05.2024Columbus

Sponseret

Case: B&O's digitale transformation skal styrke innovation og kundeoplevelse på samme tid

13.05.2024Columbus

Sponseret

Detailbranchens ultimative guide til Data og AI

08.05.2024Columbus

Sponseret

Potentialet i AI er enormt – men det kræver en indsats på flere fronter at indløse det

19.03.2024Columbus

Sponseret

Access Management: The key to IT security in large organizations

18.03.2024Columbus

Sponseret

Er du og dit økonomisystem klar til kravet om digital bogføring?

23.11.2023Columbus

Sponseret

The food and beverage industry: Create value together going to the cloud