Delfi indgår it-aftale med SuperGros
Delfi indgår aftale med SuperGros om levering af elektroniske hyldeforkanter og andre it-løsninger til SuperGros- og Dagrofa-koncernens kunder.
Dagligvaregrossisten SuperGros har valgt softwarevirksomheden Delfi som leverandør på en ny it-aftale, der danner grundlag for fremtidige leverancer af elektroniske hyldeforkanter til SuperGros og Dagrofa-koncernens kunder.
Læs også: Visma Retail AB indfører nye elektroniske hyldeforkanter
Aftalen åbner samtidig mulighed for en udvidelse i forhold til øvrige it-løsninger fra Delfi.
SuperGros har underskrevet aftalen med Delfi for at kunne tilbyde sine kunder nogle af markedets bedste løsninger inden for innovativ og fremtidssikker butiksdrift med de bedst mulige rammer og vilkår.
Sikrer gode vilkår for kunder
Formålet med Delfi-aftalen er at kunne etablere et godt udgangspunkt for de butikker, der ønsker at gå forrest på butiksudviklingen. Vi har indgået en generel it-aftale, som vi er meget tilfredse med og som sikrer os gode vilkår for vores kunder, siger CIO, Per Ahlmann Andersen, SuperGros A/S.
Hos Delfi glæder virksomhedens administrerende direktør, Palle Svendsen, sig også over aftalen med SuperGros.
Læs også: Elektroniske prisskilte runder 1,5 millioner
Vi har længe haft et tæt bånd med SuperGros, men den nye aftale betyder, at vi kan styrke samarbejdet og er samtidig et godt udgangspunkt for at levere flere løsninger, der ligger forrest på innovation og sikrer høj kvalitet hos SuperGros kunder, siger Palle Svendsen i en pressemeddelelse.
- JKK