CHEP ansætter koordinator til kundeservice i Norden

Line Spang Rostgaard bliver ny koordinator for kundeservice i Norden. Foto: CHEP Danmark.

Line Spang Rostgaard er ansat som koordinator i transport- og logistikvirksomheden CHEP per 1. juli 2020. Her får hun ansvar for CHEPs key account-kunder i hele Norden.

Line Spang Rostgaard har 12 års erfaring inden for kundeservicefaget fra en række internationale virksomheder. Senest kommer hun fra en lignende stilling hos Satair, der leverer reservedele til flyindustrien, hvor hun stod for virksomhedens kundeservice for engelske kunder.

Privat bor Line i Vemmedrup ved Køge sammen med sin mand og to børn på 3 og 6 år.

CHEPs nye algoritme øger antallet af indsamlede paller i Europa med 500.000 enheder om året

21.05.2023CHEP Denmark

Sponseret

03.05.2023CHEP Denmark

Sponseret

CHEP Danmark planter læring om træer og naturressourcer hos næste generation

25.04.2023CHEP Denmark

Sponseret

CHEP Danmark på LOOP Forum 2023

12.04.2023CHEP Denmark

Sponseret

Et internationalt flow betyder mere effektiv forsyningskæde

09.01.2023CHEP Denmark

Sponseret

Brambles awarded CDP double ‘A’ score for transparency and action on climate change and forests

02.01.2023CHEP Denmark

Sponseret

Brambles for første gang nr. 1 på Dow Jones’ indeks over bæredygtighed