Jobopslag

Warehouse Supervisor, Contract Logistics

DB Schenker

www.dbschenker.dk

  • info.dk@dbschenker.com
  • 36 86 95 00
  • Helseholmen 31-39, 2650 Hvidovre
Se profil  
Stilling: Warehouse Supervisor
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: 04.08.2021
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Sydjylland
Oprettelses­dato: 15.07.2021
Søg job  

Vil du være med i opstarten af et nyt forretningsområde? Har du ledelseserfaring fra en Warehouse operation der leverer Contract Logistics, og er du vant til at arbejde med, og levere på KPI’er? Kan du se dig selv arbejde med dit Schenker team på en kundes lokation? Så har vi en spændende udfordring til dig i DB Schenker.

Du får den daglige ledelse af vores Contract Logistics operation på kundens lokation
DB Schenker Danmark er i udviklingsfasen med et relativt nyt forretningsområde for den danske organisation, Contract Logistics, som delvist foregår på vores filial i Kolding, og delvist foregår på kundens lokation i nærheden. Forretningen drejer sig om håndteringen af én stor international kunde på Contract Logistics. Vi har et hold der arbejder på vores egen lokation i Kolding, samt et hold der arbejder på kundens lokation, som du får ansvaret for.

Du sikrer at operationen forløber optimalt
Kunden har dig som tæt samarbejdspartner og en vigtig del af deres drift på lokationen. Du sikrer optimal bemanding i dit team og en drift der forløber efter 5S og Lean principperne.

Du sørger for en proaktiv lagerstyring, og sikrer at dit team har de rette komponenter til montering og/eller levering til kunden, bl.a. ved hjælp af optimal ind- og udlevering mellem vores egen lokation i Kolding og kundens lokation.

Du arbejder tæt sammen med kunden og er en synlig og initiativrig leder der går foran, og ikke er bange for at tage del i det praktisk arbejde med dit team, hvis det er det der kræves en overgang.

Kunde- og løsningsorienteret
Du har måske en uddannelsesmæssig baggrund indenfor planlægning/logistik eller produktionsstyring – Det er dog ikke et krav, vigtigst er, at du har erfaring med en Contract Logistics operation og har nogle års erfaring som leder.

Du er struktureret og kvalitetsbevidst i dit arbejde, og er vant til at arbejde med og efter KPI’er inden for logistikverdenen. 

Du er god til at pleje og fungere i et tæt samarbejde med en krævende kunde. Du kan omsætte kundens krav og ønsker til konkrete leverancer, der skaber værdi for både kunden og Schenker.

Du er god til IT og behersker dansk og engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau.

Vær med til at udvikle og lede en ny enhed
Du får derfor muligheden for at udvikle såvel dit team såvel som funktionen til et super match til netop kundens ønsker og behov – og helst før kunden kendte sit behov. Du får kort sagt muligheden for at skabe din egen succes.

Gode arbejdsforhold med pension, sundhedssikring, massage- og frokostordning er en del af pakken der venter på dig.

Har du spørgsmål til stillingen
Så kontakt Jens Wiinberg på 4214 0904.

Tags: DB Schenker

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere