21.07.2020  |  Lager & distribution

Vidste du, at GLS erstatter op til 4.500 kroner pr. pakke?

Indhold fra partner Hvad er dette?

Som afsender af pakken er du med til at sikre, at GLS kan vurdere sagen og udbetale erstatning for en evt. skade.

Dette er blot en af de mange fordele, der er ved at sende pakker med GLS.

Som afsender af pakken er du med til at sikre, at GLS kan vurdere sagen og udbetale erstatning for en evt. skade.

Der er 4 steps, som du skal sikre:

1. Sagen skal anmeldes inden for 5 hverdage.
2. Pakken skal forblive på leveringsadressen, indtil sagen er afsluttet.
3. Skaden skal naturligvis være sket under transporten.
4. Emballagen skal være forsvarlig – både den indre og den ydre.

Når disse 4 steps er opfyldt, så kan GLS hjælpe dig nemt og hurtigt, når du anmelder sagen til os via vores hjemmeside.

Tags: GLS Denmark

Mere fra GLS Denmark

GLS Denmark

www.gls-group.eu

Kvalitetsførende inden for pakkedistribution og Danmarks største distributionsnetværk til private med personlig betjening. GLS tilbyder pålidelig håndtering af dine pakker - både til erhverv og private i ind- og udland. Vores mange år i branchen har givet knowhow og professionel erfaring i at implementere distributionsløsninger, der passer til dine ønsker og behov. Når du vælger GLS, får…

Se virksomhedsprofil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere