Truecommece Samhandel Med Leverandører

TrueCommerce's leverandøraktivering for større virksomheder gør det muligt for dig at handle elektronisk med alle dine leverandører

22.11.2017

SCM.dk

 

Enestående og topsikker løsning til elektronisk samhandel

At handle elektronisk med alle sine leverandører kan være en kompleks opgave, med mange forskellige kommunikationsmetoder, formater og protokoller. Mange virksomheder ender derfor kun at handle elektronisk med deres nøgle-leverandører, og er derfor stadig afhængige af manuelle papir-baserede processer, som både er omkostningsfulde og tager længere tid.

TrueCommerces EDI løsning til større virksomheder er komplet automatiseret, outsourced EDI løsning, der er integreret med jeres back-office system - én platform som kan klare al forretningskommunikation med dine leverandører samt kunder, leveret til dig som en komplet Managed Service. Vi fokuserer på at reducere kompleksiteten i dine forretningsprocesser – og omkostningerne forbundet med dem.

Hvem er løsningen udviklet til?

TrueCommerce har udviklet en EDI-platform til alle større organisationer, som ønsker at optimere den elektroniske samhandel i hele deres forsyningskæde. Platformen henvender sig også til store organisationer med omfattende handelsrelationer til mange forskellige kunder. Enterprise-løsningen anvendes i mange forskellige sektorer af internationale virksomheder, som arbejder på tværs af landegrænser og juridiske krav.

Hvad gør løsningen?

TrueCommerces EDI-løsning til enterprise-segmentet sparer dig for tid og penge ved at automatisere udvekslingen af elektroniske documenter mellem din virksomheds systemer og dine samhandelspartneres systemer. Når løsningen er sat op, kører den problemfrit bag kulisserne, hvor den sender og modtager elektroniske dokumenter samt konverterer data og sender dem videre til dine back-office-systemer.

Du har det fulde overblik over alle transaktioner, og du kan opsætte ”track and trace”, så det passer til dine behov. Dette inkluderer også muligheden for at udarbejde rapporter og statistikker til brug for resultatskabende initiativer. Vores løsning er fuldstændig sikker og kan skaleres, så den kan håndtere alle mængder data og selv komplekse transaktioner. Vi understøtter alle standardformater og protokoller til elektronisk dokumentudveksling.
Med mere end 27 års erfaring inden for elektronisk samhandel har TrueCommerce etableret forbindelse med tusindvis af samhandelspartnere, og vi har integreret vores teknologi til alle back office-systemer. Vi har således opnået betydelige besparelser for vores kunder og deres forsyningskæde samt øget effektiviteten.

Hvordan skiller løsningen sig ud?

TrueCommerces enterprise-løsning er en enestående kombination af brugervenlig, avanceret funktionalitet og markedets bedste kundesupport.

Med "Managed EDI Service" forstås, at du overlader al drift, vedligehold og overvågning af din EDI-løsning til TrueCommerce. Du kan fokusere fuldstændigt på din forretning, vel vidende at TrueCommerces proaktive supportovervåger din datatrafik og straks retter eventuelle fejl - uden at du nogensinde får at vide, at de var opstået!

Løsningen kombinerer avanceret integration, gennemsightighed og ordrestyring, som tilsammen udgør en komplet og fleksibel EDI-løsning, som automatiserer strømmen af data i din virksomhed. Løsningen forsyner også ledelsen med information på et yderst detaljeret niveau, så de har det rette beslutningsgrundlag, når de skal afdække nye forretningsmuligheder.

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation

Sponseret

Vækst kræver robusthed

Relateret indhold

24.04.2024SCM.dk

Cigaretproducenter skal betale mere for opsamling af skod

24.04.2024SCM.dk

Røde Hav-konflikten øger skibes CO2-udledning dramatisk

23.04.2024TrueCommerce

Sponseret

Webinar: PEPPOL

19.04.2024Norris Print-Tech A/S

Sponseret

Honeywell EDA10A entry-level industritablet

12.04.2024SCM.dk

Ny banebrydende automatisering af ordreplukning

12.04.2024SCM.dk

Alt for få virksomheder kan håndtere cyberangreb

08.04.2024SCM.dk

Forskere efterlyser bæredygtig og ansvarlig AI-udvikling

02.04.2024TrueCommerce

Sponseret

Nyt om elektronisk fakturering i Belgien

Jobmarked

Se alle

Apport Systems A/S

Bliv Test Manager hos Apport Systems A/S – en af Nordens førende WMS-udbydere.

Syntes du, at teknologi og kvalitet inden for softwareudvikling er drønspændende? Og er du ferm til software test og test-processer? Fantastisk - så er det måske dig, der skal være en del af Apport teamet som vores nye Test Manager.

Område

Midtjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Körber Supply Chain DK A/S

Electrical Site Supervisor

Er du parat til at gøre verden til din arbejdsplads? Med 150+ rejsedage om året bliver du en af vores vigtigste repræsentanter på kundernes sites, hvor vi leverer og installerer komplekse og højteknologiske logistikløsninger. Vil du bidrage med din faglighed og dine evner for teknisk ledelse? Så er det netop dig, vi søger til en stilling som Electrical Site Supervisor!

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Körber Supply Chain DK A/S

Site Manager

Er du vores nye jonglør? Når vi installerer vores komplekse og højteknologiske logistikløsninger på kundernes sites overalt i verden, har vi brug for en Site Manager, der er i stand til at jonglere med adskillige opgaver og bevare overblikket. Samtidig skal det sikres, at vores stærke relationer både internt og til vores kunder bevares og udvikles. Er det dig? Så tilbyder vi en stilling som Site Manager!

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Eltronic Fueltech

Supply Chain Specialist

Kunne du tænke dig, at spille en afgørende rolle i arbejdet med at udvikle den samlede værdikæde i en virksomhed, der i den grad bidrager til den grønne omstilling? Og ønsker du at tage et ansvar for at vi på tværs af organisationen styrker samarbejdet og processerne ud mod både leverandører og kunder? Så skal du med på holdet!

Område

Midtjylland

Ansøgningsfrist

07.04.2024

Körber Supply Chain DK A/S

Mechanical Engineer

Drømmer du om at arbejde med komplekse og højteknologiske løsninger?

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Körber Supply Chain DK A/S

Category Manager - med primært fokus på projektindkøb

Hos Körber Supply Chain lægger vi stor vægt på godt kollegaskab og stærk holdånd i en travl hverdag: Vi ved ganske enkelt, at det er nøglen til vores succes! Vi er en virksomhed i udvikling og søger derfor en erfaren Category Manager til at styrke vores indkøbsteam. Vores dedikation til innovation har gjort os til en førende aktør i branchen. Som Category Manager hos Körber bliver du en del af et passioneret og resultatorienteret team, hvor din erfaring vil spille en central rolle i at udvikle vores indkøbsstrategi og forbedre vores leverandørnetværk.

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Körber Supply Chain DK A/S

Project Engineer - Controls

Hos Körber Supply Chain lægger vi stor vægt på godt kollegaskab og stærk holdånd i en travl hverdag: Vi ved ganske enkelt, at det er nøglen til vores succes! Som vores nye Project Engineer - Controls bliver det derfor også en central del af din hverdag, som del af et passioneret og internationalt team der hver dag arbejder for at bringe automation og PLC til nye højder.

Område

Nordjylland

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle