Tilbudsavisen udkonkurreres af markedsføring på nettet

Mere end 1/3 af forbrugerne i det centrale København siger nu nej tak til reklamer.

04.03.2008

SCM.dk

Irma lægger an til en tid uden trykte tilbudaviser. De satser i højere grad på markedsføring på nettet med en ny hjemmeside, der har premiere i denne uge.
Irmas nye hjemmeside tager udgangspunkt i kundernes ønsker og nettets fordele. Tilbudene bliver vist enkeltvis inden for kategorier som bl.a. vin, økologi og ”Irma anbefaler”.
”Vi tror ikke, at den trykte tilbudsavis eksisterer om 5 år. Derfor investerer vi kraftigt i at skabe et nyt spændende univers på nettet,” siger marketingchef i Irma, Mette Dyhr. -JG

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation

Sponseret

Vækst kræver robusthed

Relateret indhold

19.04.2024SCM.dk

4 dages arbejdsuge understøtter medarbejdertrivsel

19.04.2024SCM.dk

I skal indberette emballage inden den 31. august

17.04.2024SCM.dk

SBTi’s accept af klimakreditter er tegn på ny klimaøkonomi

17.04.2024SCM.dk

Reservedelsleverandør styrker logistik og salg

16.04.2024DACHSER Intelligent Logistics

Sponseret

Dachser overtager logistikudbyderen Brummer

15.04.2024SCM.dk

Net zero mål for CO2 er problematiske for mange virksomheder

12.04.2024SCM.dk

Industrivirksomhed vender ESG-krav til fordel

11.04.2024Bureau Veritas

Sponseret

CSRD - hvem, hvad, hvor og hvordan?

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle