04.02.2020 | Branchenyt
Tættere på kunderne og proaktiv vejledning
Indhold fra partner Hvad er dette?
GLS har igennem det seneste år oplevet et stigende behov hos bestående og nye kunder, for særlig ekspertise og hjælp f.eks. i forbindelse med deres vækst, en kompleks forretningsmodel eller individuelle procedurer, produktrelationer og services.
GLS har igennem det seneste år oplevet et stigende behov hos bestående og nye kunder, for særlig ekspertise og hjælp f.eks. i forbindelse med deres vækst, en kompleks forretningsmodel eller individuelle procedurer, produktrelationer og services. Også internt i virksomheden har den hektiske vækst, bl.a. indenfor e-handel, skabt et generelt ønske om yderligere, professionel ekspertbistand i de fælles bestræbelser på, at kunderne også fremadrettet skal kunne føle sig kvalitets-trygge, når de vælger GLS som distributør.
Det har virksomheden nu taget konsekvensen af og etableret en ny afdeling: Aftersales. Pga. af den ønskede ekspertviden har GLS valgt udelukkende at rekruttere internt til denne afdeling. Allerede fra den 1. februar slår de dørene op for både kunder og kolleger.
Afdelingen består af eksperter med dybdegående kendskab til både procedurer og mekanismer indenfor de efterspurgte områder. De skal bl.a. være med til, proaktivt og direkte, at yde kunderne professionel støtte og vejledning i en given situation.
Derudover skal afdelingen have fokus på at spotte evt. optimeringsmuligheder hos kunderne i forbindelse med deres set-up hos GLS. Formålet er dermed også kontinuerlig videreudvikling af kvalitet og service hos kunderne og kundernes kunder, men også internt i GLS.
Internt i virksomheden skal medarbejderne i Aftersales fungere som sparringspartnere for kollegaerne hele vejen rundt i GLS-organisationen, så alle fortsat kan være med til at sikre den bedste service og kvalitet.
Branchenyt

En dags ekstra leveringstid ved et ”No deal”-Brexit
Det er ikke bare julen, men også Brexit der hastigt nærmer sig. Og som det ser ud nu, er det ikke utænkeligt, at vi går et ”No deal”-Brexit i møde.
Indhold fra partner
Branchenyt

GLS er blevet ISO 9001, ISO 14001 og GDP re-certificeret
For de fleste danskere siger ISO 9001, ISO 14001 og GDP-certificeringer måske ikke så meget, men for GLS og deres kunder er dette en vigtig og tryghedsskabende nyhed.
Indhold fra partner
Branchenyt

GLS passer godt på dine pakker med sikrede varevogne
Folk med lange fingre og en lidt for stor nysgerrighed om, hvad der mon gemmer sig i de brune pakker, har længe måtte se den anden vej, når de mere end 1.200 distributionsbiler fra GLS kommer kørende i det danske land.
Indhold fra partner
Branchenyt

Godt tiltag er kommet for at blive - GLS Fuldmagt
GLS lancerer en portal til bestilling af en fast fuldmagt, så modtagerne kan få leveret lige til døren uden at skulle være tilstede for at kvittere for pakkerne - og uden at komme i kontakt med hverken scanner eller andre mennesker.
Indhold fra partner
Branchenyt

GLS udvider sit landsdækkende PakkeShop-netværk
Gør-det-selv-entusiaster, professionelle håndværkere og alle andre pakkemodtagere kan nu hente pakker i et af Danmarks største byggemarkeder.
Indhold fra partner
Strategi & ledelse

Klædt på til forandring hos GLS
Siden midten af 2019 har GLS haft et særligt fokus på at arbejde kontinuerligt med forandringer – både ud fra et lederperspektiv og ud fra et medarbejderperspektiv.
Indhold fra partner