Jobopslag

Supply Chain Specialist

telenor

www.telenor.dk

  • Frederikskaj 8 2450 København SV
Se profil  
Stilling: Supply Chain Specialist
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: 03.03.2021
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 19.02.2021
Søg job  

Er du en erfaren Supply Chain Specialist, som gennem effektiv Warehouse Operation Management sikrer et solidt vareflow og tilfredse kunder? Kan du bevare overblikket i en dynamisk hverdag, hvor tempoet er højt og ikke to dage er ens? Og er du skarp til leverandørstyring, stakeholder management og dataanalyse? Så er du måske vores nye Supply Chain Specialist hos Telenor!

Du sikrer værdien i vores Supply Chain leverancer
Til Telenors Supply team, som er en del af Device, Supply & Repair, søger vi en erfaren Supply Chain Specialist der, gennem et tæt samarbejde med resten af teamet, indkøb, Retail og eksterne partnere, kommer til at spille en central rolle i arbejdet med forretningens Supply Chain Management. Du bliver ansvarlig for at sikre varernes rejse fra start til slut. Altså skal du sikre, at varerne først rammer vores lager i Sverige og efterfølgende ender hos kunderne til tiden. Du kommer altså helt tæt på Telenors værdikæde og skal bl.a. sikre den daglige opfølgning på kvalitetsudfordringer og optimeringer af vareflowet. Der vil også være opgaver relateret til procesoptimering, hvorfor det er vigtigt, at du er detaljeorienteret, kan identificere udviklingspotentiale og trives med at bearbejde og forstå processerne.

Derudover vil dine kerneopgaver omhandle:

  • Warehouse Operations Management
  • Udsendelse af varer samt koordinering i forhold til leverancer i tæt samarbejde med 3PL
  • Optimeringer af distributionssetup og udvikling til vareflowet
  • Oprettelse og vedligeholdelse af sortimentet
  • Cost-optimering på tværs af værdikæden
  • Leverandørkontrakt med både små og store samarbejdspartnere

Du er forandringsparat, robust og talstærk
For at blive vores nye Supply Chain Specialist skal du have ca. 4 års erfaring med Supply Chain i bagagen fra en lignende stilling. Du skal altså vide, hvad det vil sige at arbejde med Warehouse Operations Management, herunder koordinering, lagerstyring og håndtering af ordre fra store, globale leverandører. Samtidig ser vi gerne, at du hare en veludviklet forståelse for drift i et Supply Chain setup, har fokus på leveringsperformance og byder ind med ideer baseret på din viden og erfaring.

Derudover er idealkandidaten en der:

  • Har et stærkt, analytisk fundament og er vant til at behandle flere datatyper
  • Har erfaring med SAP
  • Har kendskab til telco og en naturlig interesse i branchens produkter
  • Har veludviklede kompetencer i Excel
  • Er flydende på dansk og engelsk (både skrift og tale)

Vi leder efter en person, der er struktureret og pligtopfyldende. Det er vigtigt, at du trives godt i et dynamisk miljø, hvor tempoet til tider er højt, og hvor der er en bredkontaktflade ud mod resten af organisationen. Du kommer i mål med dine opgaver, fordi du formår at kombinere din evne til at bevare overblikket med en velorganiseret planlægning og prioritering. Herudover har du teknisk snilde og har nemt ved at lære nye processer og systemer. Som person er du analytisk af natur og har en proaktiv tilgang til opgaveløsning. Sidst, men ikke mindst, så er du ikke nem at slå ud af kurs, har gå-på-mod og et drive, der smitter af på andre.

Hvem er vi?
Supply teamet er en del af Device, Supply & Repair og er en shared service unit placeret i Telenors Consumer-division. Afdelingen er opdelt i 3 områder, og specielt Device og Supply har et tæt samarbejde i dagligdagen. Det er en uformel afdeling, hvor vi hjælper hinanden, samtidigt med at vi har det sjovt.

Som vores nye kollega bliver du en del af en dynamisk organisation, hvor der, på tværs af forretningen, venter dedikerede og kompetente kolleger, som hver dag arbejder for at udvikle fremtidens teleselskab. Vi arbejder agilt, fokuserer indsatsområder ved hjælp af Kanban og praktiserer Tight-Loose-Tight i vores daglige arbejde.

Som arbejdsplads har vi stort fokus på det fleksible arbejdsliv og work-life-balance er ikke bare noget vi siger, men er noget vi prioriterer. Derudover går vi meget op i at efterleve vores fire værdier - Telenor Behaviours - som guider os igennem vores arbejdsliv og som beskriver, hvordan vi behandler vores kunder og hinanden;

  • Vi er respektfulde
  • Vi holder, hvad vi lover
  • Vi er nysgerrige og tror på udvikling
  • Vi tror på at forskellighed skaber bedre løsninger - mest af alt, når vi gør det sammen

Interesseret?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Device, Supply & Repair, Anette Arenshøj Sørensen på tlf. +456050 7276 eller aarp@telenor.dk.

Du er også meget velkommen til at søge stillingen via linket her på siden. Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 02. marts 2021. Samtalerne vil blive holdt løbende.

 

Vil du være en del af Telenor-familien?

Telenor er en lærende organisation, hvor vi har mange muligheder for at udvikle os fagligt såvel som personligt. Vi har en god, uformel og professionel virksomhedskultur, hvor der er plads til humor, og samtidig tør og motiveres vi af at prøve nye ting af og lytte til hinandens inputs og ideer. Vi er Danmarks næststørste teleselskab og et selvstændigt selskab i Telenor-koncernen. Vi glæder os til at byde dig velkommen!

Klik her og mød dine nye kollegaer.

Tags: telenor

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere