Jobopslag

Servicekoordinator

Toyota Material Handling A/S

www.toyota-forklifts.dk

  • info@dk.toyota-industries.eu
  • 70 220260
  • Industrivej 3, 3550 Slangerup
Se profil  
Stilling:
Ansættelses­forhold:
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 26.02.2019
Søg job  

Dygtig servicekoordinator søges til vores professionelle team i Slangerup (37 timer). Er du serviceminded og robust, og trives du i et travlt og uformelt miljø, så er du måske vores nye kollega.

Du skal kunne give vores kunder en professionel betjening af høj kvalitet og koordinere opgaver for ca. 25 af vores i alt 150 udekørende teknikere samt varetage tilhørende administrative opgaver. Der er mange opkald, så du skal kunne lide at være på telefonen og samtidig holde fast i opgaverne fra kundeopkald til fakturering. Du kan arbejde selvstændigt med egne ansvarsområder, og samtidig være en god teamplayer, som er parat til at hjælpe dine kollegaer. Du vil indgå i et tæt samarbejde med servicechefen og teknikerne i dit område og blive en del af et stærkt team på 8 i koordinatorafdelingen.

Jobbet:

  • Modtage service- og reparationsopgaver fra kunder og sørge for at opgaverne løses
  • Ansvar for servicekoordinering af ca. 25 serviceteknikere
  • Sikre det daglige flow i serviceregionen
  • Fakturering og tidsregistrering af fravær og overtid
  • Følge op på eftersyn til tiden
  • Deltage i regions-/tavlemøder
  • Diverse ad hoc-opgaver knyttet til regionens drift og koordinering


Kvalifikationer:

  • Gerne administrativ uddannelse og erfaring fra lignende job
  • Du kan bevare overblikket i pressede situationer
  • Flair for koordinering
  • Arbejder systematisk og struktureret
  • Engageret og udstråler et højt drive som er din styrke i vores travle arbejdsdag
  • God til at kommunikere da du er i daglig kontakt med vores vigtigste aktiver
  • Stærk IT-bruger – vi har et papirløst flow fra kundeopkald til fakturering


Vi tilbyder:
Et selvstændigt job med gode muligheder for at sætte dig eget præg
En udfordrende hverdag som en del at et stærkt og erfarent team
Vi arbejder professionelt med Toyotas systemer som LEAN, værdier, 5S, Kaizen tavlemøder etc.
At blive en del af en stor international organisation – Toyota Material Handling Europe


Lyder det som noget for dig, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at kontakte teamleder Heidi Raun på telefon 24 98 70 69.

 

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere