Sats på partnerskaber og optimér eksporten

Danske virksomheder og deres udenlandske partnere har en fælles opgave i at opdyrke og servicere de rigtige slutkunder på ethvert internationalt marked. Det er budskabet i en ny bog.

18.02.2009

SCM.dk

Det skal være slut med at betragte internationale partnere, det vil sige agenter, distributører og mellemhandlere, som kunder: De skal i stedet betragtes som samarbejdspartnere. Danske virksomheder og deres udenlandske partnere har en fælles opgave i at opdyrke og servicere de rigtige slutkunder på ethvert internationalt marked. Det er budskabet i bogen ”Internationale Partnerskaber”, som er skrevet af de tre eksport-eksperter Anna Marie Dyhr, Steen Donner og Svend Hollensen.
”Internationale partnerskaber” er en værktøjskasse til alle virksomheder, der ønsker at øge deres eksport gennem internationale partnere. Bogen beskriver, hvordan man udvælger de rigtige markeder og partnere, og hvordan relationerne til de internationale partnere udvikles, så det gavner alle aktører i værdikæden.
Bogen har især relevans for mindre og mellemstore virksomheder, men vil kunne læses med udbytte af alle, der arbejder med og har interesse for eksport. – MS

Toyota Material Handling A/S

Sponseret

3 centrale trin til ESG i din materialehåndtering

Teknologisk Institut Innovation og Digital Transformation

Sponseret

Vækst kræver robusthed

Relateret indhold

18.04.2024SCM.dk

Fremtidens plastproduktion skal udvikles af CO2

18.04.2024SCM.dk

Logistikaktør går sikkerheden efter i sømmene

09.04.2024SCM.dk

4 hacks til hvordan CPO kan skabe mere ESG

05.04.2024SCM.dk

EU direktiv om bæredygtighed bliver taget godt imod

03.04.2024SCM.dk

Ny forskning skal gøre fremstillingsindustrien mindre sårbar

02.04.2024SCM.dk

Mindre afskovning i Amazonas i 2023

13.03.2024SCM.dk

Sanistål vil gøre det lettere at aflæse produkters CO2-udledning

11.03.2024SCM.dk

Logistikoperationer kan optimeres med nye funktioner

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med SCM.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ledelse af forsyningskæden, Nyhedsbrevet kommer kun to gange pr. uge.

Se flere temaer

Events

Se alle