Psion Teklogix udvider serviceprogram
Psion Teklogix har udvidet deres serviceprogram til et omfattende nyt globalt tilbud - i-Serv - som sætter nye...
Den nye I-serv løsning forenkler serviceprocessen, så kundens samlede udgifter på service og hardware kan reduceres med helt op til 50 procent. I-serv kombinerer realtids online, global sporing af enheder med garanterede serviceaftaler, live help-desk support døgnet rundt, teknisk on-site support og inkluderer selv reparationer af fejlbehandlet udstyr og bliver derved en af markedets mest fleksible kundeserviceløsninger.
Med I-serv undgår kunden de typiske stykvise servicetilbud, hvor der ofte er "huller" i dækningen og uvished om, hvad der er inkluderet i serviceaftalen. "Vores mål med i-Serv er at gøre det let for kunderne at vælge den service, som både i form og indhold giver dem flest fordele. På den måde kan man minimere kostbar spildtid og holde fokus på at producere til og servicere egne kunder", siger Pascal Llorca, Vice President for Global Service hos Psion Teklogix. - LWO